تماشا کنید: طراحی مجدد مقر اصلی گوگل با تکنولوژی روز دنیا

شنبه ۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
گوگل با انتشار تصاویری، از یک طرح پیشنهادی برای بازسازی مقرر اصلی خود در شهر «مانتین ویوو» واقع در ایالت کالیفرنیا خبر داد. این کمپانی برای این طرح ۴ سایت مجزا با سقف‌های شیشه‌ای بزرگ که متناسب با تکنولوژی روز قابل تغییر هستند، در نظر گرفته است.
تبلیغات

 با توجه به ایده‌ی گوگل، دیگر اپل و انویدیا کمپانی‌های بزرگ با ساختمان‌های عجیب و غریب در سیلیکون ولی نیستند؛ گوگل فراتر از ساختمان‌های ساده و مدرن شرکتی، قصد طراحی یک ساختمان شیشه‌ای با عنوان «کانوپیز» را دارد. در بازسازی داخلی این ساختمان، گوگل هر آنچه را که نیاز داشته باشد، به آسانی در اختیار خواهد داشت. فن‌آوری‌های جدیدی که تا به حال در این ساختمان وجود نداشته، پس از باز سازی به قابلیت‌های ساختمان این شرکت اضافه خواهد شد. گوگل ادعا می‌کند که تا ۵ سال آینده، ساختمانی مشابه مدل بازسازی شده‌ی ساختمان اصلی این شرکت وجود نخواهد داشت. نکته‌ی قابل توجه این است که گوگل در این طرح به جای بازسازی ساختمان و فضایی پر از ساختمان و پارکینگ، بیشتر به فضای باز، طبیعت و نوردهی، توجه کرده است.

این ایده‎ی گوگل بسیار بلند پروازانه بوده و هنوز در حد طرح پیشنهادی است و باید مراحلی را جهت قبول واقع شدن طی کند تا به واقعیت تبدیل شود. 

لینک دانلود

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات