ال‌جی جی4 با نمایشگر 2K وارد بازارهای آسیایی خواهد شد

شنبه ۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۸
مطالعه 2 دقیقه
تا کنون شماره مدل‌های مختلف منتسب به ال‌جی جی 4 فاش شده که بر اساس آن تصور می‌شود LG-H810 مربوط به اپراتور AT&T، شماره مدل LG-LS991 مربوط به اسپرینت و LG-VS999 مربوط به ورایزون باشد. بنا به گزارشات تایید نشده، این دستگاه ممکن است به نمایشگر 3K با رزولوشن 1620 در 2880 پیکسل مجهز شود. اکنون یک پروفایل جدید برای جی 4 با شماره مدل LG-H818 بدست آمده که تصور می‌شود مربوط به بازارهای آسیایی باشد.
تبلیغات

 بر اساس اطلاعات بدست آمده از این پروفایل جدید، نسخه‌ی LG-H818 ال‌جی جی4 همچون پرچمدار نسل قبل به نمایشگر 1440 در 1560 مجهز خواهد بود. ال‌جی قرار نیست از MWC برای معرفی محصولات اصلی نظیر پرچمدار جدید خود استفاده کند بنابراین هنوز چندان به قطعی شدن اطلاعات بدست آمده نزدیک نیستیم. دلیل این مساله به نقل از یکی از مقام‌های اجرایی ال‌جی، رونمایی از ال‌جی جی3 در ماه می سال گذشته است که موجب می‌شود در حال حاضر ال‌جی برنامه‌ای برای معرفی جی4 نداشته باشد و همچنان از زمان خود برای تکمیل کردن این پرچمدار بهره ببرد.

leegee

ال‌جی اعلام کرده که پرچمدار جی4 این کمپانی در ماه آوریل رونمایی خواهد شد. تصور می‌کنیم دلیل اصلی ال‌جی برای معرفی نکردن G4 در MWC، پیش‌گیری از رویارویی جدی با گلکسی اس 6 سامسونگ باشد که قرار است در کنگره جهانی موبایل بخش مهمی از توجه رسانه‌ها را به خود اختصاص دهد.

هنوز مشخص نیست وضعیت تاثیرگذاری معرفی محصول برای اچ‌تی‌سی به چه شکل پیش خواهد رفت. بنابراین با در نظر گرفتن معرفی جی فلکس 2 توسط ال‌جی در مدت اخیر، تصمیم به عدم درگیری با رقبا طی کنگره جهانی موبایل عاقلانه به نظر می‌رسد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات