تماشا کنید: گلکسی S6 بدون پشتیبانی از کارت حافظه جانبی با بدنه پشتی شیشه‌ای

شنبه ۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۷
مطالعه 2 دقیقه
فقط یک روز دیگر تا رونمایی رسمی از دو نسخه جدید سری گلکسی S سامسونگ باقی مانده و در این مدت کوتاه مشخصات و تصاویر فاش شده بیشتری خواهیم دید. اما به تازگی یک ویدیو از دو دستگاه جدید سامسونگ منتشر شده که برخی مشخصات آنها را برای ما روشن می‌کند.
تبلیغات

برطبق ویدیو جدید منتشر شده، هر دو دستگاه جدید سامسونگ از یک نمایشگر ۵.۱ اینچی با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل برخوردارند. این دو دستگاه به پردازنده‌ای هشت هسته‌ای، همراه با ۳ گیگابایت حافظه رم مجهز شده‌اند. ویژگی شارژ بدون سیم به صورت پیش‌فرض با این دو گوشی همراه شده است و دوربین پشتی گلکسی S6 و S6 Edge دیافراگم f/1.9 دارند. این به معنی شکار عکس‌‌های عالی حتی در نور کم با دوربین این دو گوشی هوشمند است.

همچنین گفته می‌شود حس منتقل شده از به دست گرفتن این دو گوشی رده بالا بسیار بهتر شده و شیشه‌های بخش جلویی و پشتی دستگاه نیز به وسیله محافظ گوریلا گلس ۴ مراقبت می‌شود. البته هنوز مشخص نیست که دستگاه شیشه‌ای است یا فلزی. اگر این موضوع حقیقت داشته باشد، باتری گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 اج قابل تعویض نخواهد بود و هیچ یک از این دو دستگاه از درگاه کارت‌های microSD برای افزایش مقدار حافظه پشتیبانی نخواهند کرد.

از دیگر اطلاعات برملا شده می‌توان به ضدآب نبودن گلکسی S6 اشاره کرد. به نظر می‌رسد سامسونگ دست از برخی ویژگی‌هایی که پیش از این در پرچم‌دار‌های خود مورد استفاده قرار می‌داده، برداشته و به جای آن با تمرکز بیشتر برروی اسکنر اثر انگشت این قابلیت را بهبود داده است. هر دو مدل جدید از گلکسی S5 باریک‌تر هستند. فردا با پوشش اخبار کامل معرفی و رونمایی گلکسی S6 و S6 Edge در خدمت شما خواهیم بود. این ویدیو منتشر شده از گلکسی S6 و S6 Edge را در ادامه تماشا کنید:

لینک دانلود

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات