MSI سیستم All-In-One AP16 Flex را معرفی کرد

شنبه ۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
MSI از سیستم دو منظوره‌ی AP16 Flex رونمایی کرد؛ این کامپیوتر بدون کیس هم برای مصارف تجاری و هم خانگی قابل استفاده است.
تبلیغات

 AP16 Flex اولین کامپیوتر لمسی جهان است که قابل تبدیل به تبلت یا AIO است و همزمان می‌تواند در سه حالت ایستا، آویز شده به دیوار یا روی سطح مورد استفاده قرار گیرد.

1MSI

پایه نگه دارنده آن با حالت چرخشی خود تا زاویه ۹۰ درجه می‌تواند دستگاه را به یک AIO رومیزی تبدیل کند و یا اینکه با چسبیدن به پشت دستگاه، یک تبلت با صفحه نمایش نسبتا بزرگ ۱۵.۶ اینچی را در اختیار بگذارد. این دستگاه ارزان قیمت به سیستم بدون فن و پنل صفحه نمایش با نور پس زمینه LED مجهز شده است.

2MSI
3MSI

مشخصات این سیستم شامل پردازنده‌ی چهار هسته‌ای اینتل سلرون J1900 با طراحی بدون فن و بدون صدا است. با وجود طراحی جمع و جور، این سیستم تمامی اتصال‌های لازم از جمله USB 2.0 و USB 3.0، اترنت گیگابیت و اسلات کارت‌خوان سه منظوره را دارد. وایرلس و بلوتوث نسخه‌ی ۴.۰ نیز در این سیستم پشتیبانی می‌شود. همچنین حافظه‌ی eMMC با ظرفیت ۶۴ گیگابایت و هارد دیسک ۲.۵ اینچی با ظرفیت ۵۰۰ گیگابایت را شامل می‌شود. حافظه‌های eMMC از نظر ساختار داخلی شباهت بسیار زیادی به کارت‌های حافظه‌ی SD دارند و در واقع هر دو حافظه از نوع فلش هستند.

پیش‌تر اعلام شده بود این محصول در میانه ماه فوریه (که از آن عبور کرده‌ایم) روانه بازار خواهد شد. اگر تاخیر در ارائه را هم در نظر بگیریم همین روزها باید AP16 Flex را در بازار ببینیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات