شرکت ژاپنی Freetel تلفن هوشمند ویندوز فونی خود را معرفی کرد

شنبه ۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۰
مطالعه 1 دقیقه
شرکت ژاپنی Freetel که در دسته شرکت‌های OEM قرار می‌گیرد‌ (شرکت‌هایی که محصولاتشان ساخته شده توسط شرکت‌های دیگر را تحت نام خودشان عرضه می‌کنند) از عرضه تلفن هوشمندی ویندوز فونی خود در تابستان سال جاری خبر داد. برای جزئیات بیشتر از این عضو جدید ویندوز فونی با ما همراه شوید.
تبلیغات

 فری‌تل در تلفن ویندوزی خود که شباهت ظاهری آن با تلفن‌های سری One اچ‌تی‌سی غیر قابل انکار است، از یک صفحه نمایش 5.1 اینچی با رزولوشن 1o80p به همراه یک گیگابایت RAM و 8 گیگابایت حافظه‌داخلی بهره برده است. دوربین این محصول 8 مگاپیکسل خواهد بود و در قسمت جلو نیز دوربینی با سنسور 2 مگاپیکسلی قرار دارد. در قلب این محصول پردازشگر 64 بیتی حضور خواهد داشت و تکنولوژی LTE و باتری 2500 میلی‌آمپری از جمله دیگر ویژگی‌های این محصول است.

این محصول با ویندوز 8.1 معرفی شده است، ولی تصاویر منتشر شده از آن و تعداد کاشی‌های موجود در تصویر، احتمال ارائه آن را با ویندوز 10 بیشتر می‌کنند.

فری‌تل بعد از شرکت Mouse Computer دومین شرکت OEM ژاپنی محسوب می‌شود که از ارائه یک محصول ویندوز فونی خبر می‌دهد. آیا مایکروسافت نقشه‌هایی برای حضور در ژاپن دارد یا ژاپنی‌ها خود علاقه‌مند به تولید محصولات ویندوز فونی هستند؟

به هر ترتیب،‌ فری‌تل تلفن هوشمند خود را در MWC امسال که طی چند روز آینده برگزار خواهد شد، رونمایی خواهد نمود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات