تصاویر دو محصول سونی که در MWC معرفی می‌شوند فاش شد

جمعه ۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۳:۵۸
مطالعه 2 دقیقه
سونی بصورت ضمنی وجود اکسپریا زد ۴ تبلت و معرفی آن در کنگره جهانی موبایل بارسلون را تایید کرد؛ بر اساس شایعات، تصاویر جدید فاش شده مربوط به تبلت اکسپریا زد ۴ و گوشی هوشمند M4 Aqua است که این کمپانی در MWC 2015 از آن‌ها رونمایی خواهد کرد.
تبلیغات

 هر لحظه که به شروع کنگره جهانی موبایل نزدیک می‌شویم، شایعات بیشتر شده و عکس‌های جدیدی به بیرون درز می‌کند. کمپانی سونی هم در این کنگره با دستی پر حضور خواهد داشت و اطلاع داریم که یکی از محصولات جدید، تبلت اکسپریا زد ۴ خواهد بود چرا که این کمپانی با ارسال توئیتی در حساب توئیتر خود معرفی این تبلت را تایید کرد. عکس‌های جدید علاوه بر ارائه‌ی نمایی از تبلت اکسپریا زد ۴، محصول دیگری را شامل می‌شود که بر اساس شایعات مربوط به گوشی M4 Aqua است. گوشی میان‌رده‌ای که سونی همزمان با تبلت جدید خود از آن نیز رونمایی خواهد کرد. طراحی این گوشی تا حدودی شبیه به اکسپریا زد ۳ است. سال پیش نیز گوشی M2 Aqua شبیه به پرچمدار اکسپریا زد ۲ طراحی شده بود.

Sony-Xperia-M4-Aqua
Xperia-Z4-Tablet

تبلت جدید سونی دارای بدنه‌ای باریک و نمایشگری با رزولوشن ۲K خواهد بود؛ این گجت احتمالا از سایر مشخصاتی شامل پردازنده اسنپ دراگون ۸۱۰، ۴ گیگا بایت حافظه رم، ۳۲ گیگا بایت حافظه داخلی و سیستم‌عامل آبنبات چوبی اندروید بهره می‌برد. پردازنده‌ی این تبلت که توسط کوالکام تولید شده، یکی از سریع‌ترین چیپ‌ست موجود در بازار است.

به نظر می‌رسد سونی امسال در کنگره جهانی موبایل، گوشی هوشمند پرچمدار جدید معرفی نخواهد کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات