پازل: بشقاب کشت | جایزه هفته: دو دستگاه اسپیکر استند بی‌سیم Curve-Mini

جمعه ۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۳
مطالعه 3 دقیقه
اگر دوست دارید آخرِ هفته کمی فسفر بسوزانید و خود را برای درس و کار آماده کنید، بخش «پازل» برای شما است. در بخش «پازل» معماهای متنوعی برای کاربران زومیت طرح می‌شود. در ادامه با هفتاد و هشتمین قسمت از سری «پـازل» همراه ما باشید.
تبلیغات

به «پازل» خوش آمدید! بخش پازل به صورت هفتـگی و در روزهای جمعه منتشر می‌شود. هفتاد و هشتمین قسمت از سری پازل شامل دو بخش است: پاسخ معمای هفتاد و هفتم و البته یک «پازل» جدید! در ادامه با زومیت همراه باشید.

پازل این هفته با حمایت شرکت آونگ برگزار می‌شود. این هفته به قید قرعه، به دو نفر از کاربرانی که به پازل، پاسخ صحیح بدهد، اسپیکر استند بی‌سیم Curve-Mini اهداء خواهد شد.

اما پاسخ پازل هفته گذشته.

اگر C تعداد خودروها و S فضای انبار قبل از توسعه باشد. داریم: S = C - 12پس از توسعه انبار خواهیم داشت: S + (0.4) (S) = C + 12

به کمک همین دو معادله به این نتیجه می‌رسیم که پاسخ پازل هفته گذشته برابر با عدد ۶۰ است. با این حال افرادی که پاسخ ۴۲ را پیش از بروز رسانی ارسال کرده بودند در قرعه‌کشی شرکت دادیم.

بر خود لازم می‌دانیم از مشارکت تک‌تک کاربران گرامی در سری «پازل» صمیمانه تشکر و قدردانی کنیم. توجه شما به زومیت و بخش «پازل» باعث افتخار ما است.

بـرنـدگـان

برنده خوش‌شناس «پازل هفتاد و هفتم»:

آقای کوروش کامران، ۲۱ ساله از بندرعباس، دانشجوی مهندسی صنایع

همانگونه که پیش‌تر نیز اشاره شده بود، از طرف شرکت سونی‌موبایل، به آقای کامران، یک دستگاه اسمارت واچ ۲ سونی اهداء خواهد شد. ما نیز صمیمانه به ایشان تبریک گفته و برای وی سلامتی و موفقیت آرزومندیم.

معمای شماره ۷۸: جمعه ۸/اسفند/۱۳۹۳(معمای ریاضی؛ سطح متوسط)

یک کیت آزمایشگاهی، محل تجمع یک کلونی از باکتری‌ها است. این کلونی، رأس ساعت ۱۲ و با تقسیم سلولی یک باکتری ایجاد شده است. در هر دقیقه، هر باکتری به دو باکتری تقسیم می‌شود. ساعت ۱۲:۴۳ (یعنی ۴۳ دقیقه بعد)، نیمی از کیت آزمایشگاهی از باکتری پر می‌شود. در چه زمانی کیت آزمایشگاهی از باکتری پر خواهد شد؟

منبع طرح معما‌های سری «پازل» اینترنت نیست؛ اما در دنیای اینترنت، ممکن است پاسخ هر چیزی یافت شود. پس اگر جوابی در اینترنت یافتید، به دوستانتان احترام گذاشته و آن را منتشر نکنید. علاوه بر این، از آنجا که بخش نظرات مقاله‌های «پازل»، محل تبادل نظر و راهنمایی محسوب می‌شود، جهت احترام به حقوق خود و سایر کاربران، از ارسال نظرات غیرمرتبط خودداری کنید.

لطفاً پاسخ خـود را تنـها به ایمیل زیر ارسال و از نوشتن پاسخ در بخش نظرات خودداری کنید.

اگر قصد داریـد پـاسـخ‌ خــود را ارسال کنــید، لــطفـاً بــه موارد زیــــر تـوجـه کنید:ایمیل آدرس: // مـوضـوع (Subject) ایمیل: Puzzle 78در بدنه ایمـیل نیز پـاسخ مـــعما، نــام، سن و شـمـاره تـماس خـود را درج نمـــایید.

تا ساعت ۱۲ ظهر روز پنجشنبه فرصت دارید که به این معما پاسخ دهید. برای بهتر شدن «پـازل» نظرات و پیشنهادهای خود را درباره این بخش، حتماً با ما در میان بگذارید.

تهیه شده در زومیت

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات