زن‌فون 2 ایسوس امتیاز ۵۰٫۰۰۰ را در AnTuTu کسب کرد

جمعه ۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۴
مطالعه 2 دقیقه
ایسوس با تعبیه حافظه‌‌ی رم چهار گیگابایتی در زن‌فون ۲، این گوشی‌هوشمند را از این نظر رکورددار کرد، اما گویا رکورد شکنی این گوشی‌هوشمند ادامه دارد، چراکه محصول ایسوس موفق شده در بنچمارک اَنتوتو امتیاز ۵۰٫۰۴۱ را کسب کند.
تبلیغات

 نتایج بنچمارک AnTuTu از زن‌فون ۲ نشان می‌دهد که این گوشی موفق شده تا امتیاز ۵۰٫۰۴۱ را کسب کند. زن‌فون ۲ از وجود تراشه‌ی اینتل اتم Z3580 با فرکانس کاری ۲.۳ گیگاهرتز بهره می‌برد. عملکرد پردازنده‌ی گرافیکی PowerVR Rogue G6430 مورد استفاده در این تراشه نیز در زمینه‌ی پردازش سه‌بعدی یکی از عوامل اصلی در رقم زدن امتیاز بالا برای این پردازنده است. البته باید به این نکته اشاره کرد که نسخه‌ی مورد آزمایش تنها دو گیگابایت رم داشته و همچنین رزولوشن صفحه‌ی نمایش نیز ۱٫۲۸۰ در ۷۲۰ بوده است. نسخه‌ی اصلی زن‌فون ۲ از یک صفحه‌ی نمایش با رزولوشن فول‌اچ‌دی در کنار حافظه‌ی رم چهار گیگابایتی بهره خواهد برد.

ایسوس در کنار نسخه‌ی اینتلی این گوشی‌هوشمند، نسخه‌های ارزان‌تر را نیز با استفاده از تراشه‌ی اسنپدراگون و مدیاتک روانه‌ی بازار خواهد کرد. نسخه‌ی مدیاتک عرضه شده با قابلیت اتصال به شبکه‌های ارتباطی 3G در کشوری نظیر هندوستان روانه‌ی بازار خواهد شد. انتظار می‌رود این نسخه‌ها در سه‌ماهه‌ی سوم و چهارم سال جاری میلادی روانه‌ی بازار شود.

ایسوس نسخه‌ی مجهز به تراشه‌ی اینتل را با قیمت ۲۹۹ دلار به‌همراه حافظه‌ی رم دو گیگابایتی عرضه خواهد کرد. در صورتی که دوست دارید نسخه‌ی مجهز به رم چهار گیگابایتی را خریداری کنید، باید ۴۳۹ دلار در ازای آن هزینه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات