سونی رونمایی از تبلت اکسپریا زد 4 در MWC را تایید کرد

جمعه ۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۱:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
سونی بصورت رسمی وجود اکسپریا زد 4 تبلت و معرفی آن در کنگره جهانی موبایل بارسلون را تایید کرد. کمپانی ژاپنی سونی با ارسال یک توییت در حساب توییتر خود بصورت ضمنی به تایید این مساله پرداخته و تصویری از این دستگاه را منتشر کرده است.
تبلیغات

 چند روز پیش در زومیت خواندید که براساس اطلاعات ارائه شده در اپلیکیشن Xperia Lounge که یکی از اپلیکیشن‌های رسمی سونی است، این کمپانی در کنگره‌ی موبایل بارسلون تبلت اکسپریا Z4 را با صفحه‌ی نمایش 2K‌ معرفی خواهد کرد.

سونی در پیام خود اعلام کرده که تبلت جدید این کمپانی ژاپنی، نازک‌تر، سبک‌تر و روشن‌تر خواهد بود. همچنین تاریخ ۲ مارس معادل با ۱۱ اسفند نیز برای این رونمایی ذکر شده که با تگ SonyMWC#، ارتباط آن با کنگره جهانی موبایل قطعی می‌شود.

این تبلت شباهت بسیار زیادی به اکسپریا Z3 دارد. بهره‌گیری از لبه‌های خمیده، متعلق به اکسپریا Z3 است و برخلاف طراحی نسل‌های پیشین محصولات اکسپریا به نظر می‌آید که از لبه‌های صاف بهره می‌بردند. با توجه به اینکه سونی تبلت اکسپریا Z3 کامپکت را به‌عنوان یک تبلت مینی روانه‌ی بازار کرد، عرضه‌ تبلت اکسپریا Z4 در کنگره‌ی موبایل بارسلون منطقی است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات