اپل دعوتنامه‌ی مراسم اپل‌واچ در ۱۸ اسفند را ارسال کرد

پنج‌شنبه ۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۳:۴۶
مطالعه 2 دقیقه
اپل ۱۸ اسفند ماه را برای برگزاری مراسم اعلام برنامه‌ی این شرکت مبنی بر عرضه‌ی اپل‌واچ انتخاب کرده است. این مراسم در تاریخ ۱۸ اسفند ماه در سن‌فرانسیسکو و بصورت همزمان در برلین برگزار خواهد شد. اپل شعار Spring Forward را برای این مراسم در نظر گرفته است.
تبلیغات

با توجه به سنت همیشگی اپل مبنی بر عرضه‌ی محصولات پس از برگزاری مراسم معرفی، انتظار می‌رود ساعت‌هوشمند اپل نیز تا پایان ماه مارس یعنی دهم فروردین ماه روانه‌ی بازار‌های جهانی شود. پیش از این تیم‌کوک اعلام کرده بود که اپل‌واچ در ماه آوریل روانه‌ی بازار خواهد شد.

اپل واچ را باید به‌عنوان اولین محصول اپل عنوان کرد که این کمپانی پس از مرگ استیو جابز در حوزه‌ایی جدید روانه‌ی بازار می‌کند. این محصول را می‌توان به عنوان آغازی بر استراتژی آینده‌ی اپل تحت نظر تیم‌کوک عنوان کرد.

تاکنون کمپانی‌های بسیاری قدم در راه تولید گجت‌های پوشیدنی و مخصوصا ساعت‌های هوشمند گذاشته‌اند که هر یک با برخورداری از نقاط ضعفی نظیر عمر باتری کم یا رابط کاربری نه‌چندان کاربردی، نتوانسته‌اند کاربران را راضی کند.

اپل ساعت‌هوشمند خود را در سه کلاس متفاوت و با قیمتی بالاتر از قیمت متوسط ساعت‌های‌هوشمند در بازار جهانی عرضه خواهد کرد. بسیار از گمانه‌ها استقبال از این محصول را پیش‌بینی کرده‌اند، بطوریکه علاوه بر بالا رفتن عرضه‌ی ساعت‌های‌هوشمند، متوسط قیمت این محصولات نیز افزایش خواهد یافت.

اپل ساعت‌هوشمند خود را با عنوان شخصی‌ترین گجتی که این کمپانی تا حال ساخته، معرفی کرده است. این ساعت‌هوشمند از قابلیت‌های نظیر دستیار صوتی سیری، نقشه و پیام‌ها بهره می‌برد و ضمنا باید به انواع سنسور‌های موجود از جمله سنسور سنجش ضربان قلب در این ساعت اشاره کرد.

یقینا در جریان برگزاری این مراسم تیم‌کوک از طیف گسترده‌ی اپلیکیشن‌هایی که برای ساعت‌هوشمند اپل توسعه یافته، صحبت خواهد کرد. نظر شما در این خصوص چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات