نسخه‌ی جدید اندروید مارکتِ مایکت با بهبودهای مختلف منتشر شد

پنج‌شنبه ۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۳:۱۱
مطالعه 2 دقیقه
مایکت اولین بار حدود چهار سال پیش به عنوان یک پروژه‌ی گروهی توسط تعدادی از مهندسان حوزه‌ی تکنولوژی ایجاد شد. هدف اولیه گروه ایجاد دسترسی برای کاربران ایرانی به برنامه‌ها و بازی‌های رایگان موجود در اپ استور اندروید بود که بر روی کاربران ایرانی بسته شده بود. اما رفته رفته مایکت بزرگ و بزرگ‌تر شد و حالا به یکی از مارکت‌های قابل اعتماد ایرانی تبدیل شده است.
تبلیغات

مایکت اخیرا با تغییر رویکردی محسوس، همزمان با معرفی نسخه‌ی جدید اپلیکیشن خود، وبلاگ کاربران و توسعه دهندگان اختصاصی پلتفرمِ خود را نیز رونمایی کرده است. مایکت در همین راستا یک اینفوگرافی کوتاه از تاریخچه خود را هم در همین بلاگ منتشر کرده است.

infographic-4

همچنین مایکت در کلیپ ویدیویی اخیر خود اعلام کرده که چشن چهار سالگی‌اش را در پیش خواهد داشت.

بلاگ توسعه دهندگان مایکت نیز شروع به کار کرده است و توسعه‌دهندگان یا همان تولیدکنندگان اپلیکیشن‌ها می‌توانند در آدرس developerblog.myket.ir به این بلاگ رجوع کنند. توسعه دهندگان می‌توانند در این بلاگ به همه‌ی مستندات فنی مایکت مانند مستندات خرید درون برنامه‌ای، تفاهم‌نامه و غیره دسترسی داشته باشند. همینطور در این بلاگ توسعه دهندگان می توانند از آخرین اطلاعیه‌های مایکت برای توسعه‌هندگان اطلاع پیدا کنند تا در جریان آخرین رویدادها و اخبار بازار برنامه‌های اندرویدی مایکت قرار بگیرند. 

مایکت سخت در تلاش است تا سرویس خود را با سرعت بیشتری توسعه داده و  تنوع اپلیکیشن‌ها و سرویس‌های مختلف خود را گسترش دهد.

برای استفاده از مایکت تنها کافی است به وب‌سایت آن مراجعه کرده یا اپلیکیشن مربوطه را بر روی تبلت یا تلفن هوشمند اندرویدی خود نصب کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات