نماینده جدید تبلت‌های ال‌جی معرفی شد؛ داده پرداز رایانه متین G Pad 8 را به بازار عرضه می‌کند

پنج‌شنبه ۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
شرکت ال‌جی امروز، پنج‌شنبه در مراسمی، شرکت داده‌پرداز رایانه متین را به عنوان نماینده‌ی جدید خود برای عرضه و توزیع‌ تبلت‌های ال‌جی در ایران معرفی کرد.
تبلیغات

در مراسم شرکت ال‌جی الکترونیکس که با حضور جمعی از مدیران شرکت ال‌جی، شرکت داده‌پرداز رایانه متین و جمعی از خبرنگاران برگزار شد، شرکت داده‌پرداز رایانه متین از ورود تبلت‌ G Pad 8.0 به بازار ایران خبر داد.

بهزاد یگانه، مدیرعامل شرکت داده پرداز متین در این مراسم اعلام کرد: این شرکت قصد دارد اطمینان خاطر را به خریداران بدهد که ال‌جی علاوه بر کیفیت خوب، محصولاتش را با قیمت مناسب در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.

وی افزود: قصد داریم حاشیه امنی را برای خریداران ایجاد کنیم که نگرانی از بابت محصول نداشته باشند و محصولات تبلت را به شکل انبوه همراه با لوازم جانبی در اختیار مشتریان قرار خواهیم داد.

در ادامه پیمان وشکینی، مدیر شبکه‌های فروش و بازاریابی موبایل ال‌جی اعلام کرد: شرکت ال‌جی الکترونیکس تبلت جدید G Pad 8.0 را به سری تبلت‌های G pad خود اضافه کرده تا کاربران گزینه‌های بیشتری برای انتخاب داشته باشند. این تبلت در کنار G Pad 10.1 و G Pad 7.0 حضور ال‌جی در بازارهای تبلت را پررنگ‌تر خواهد کرد.

matin 03

وی گفت: مشتریان محصول تبلت به چهار دسته تقسیم می‌شوند؛ گروه اول را افرادی تشکیل می‌دهند که از این دستگاه‌ها برای کاربردهای سرگرمی استفاده می‌کنند، گروه دوم خانواده‌ها هستند که از تبلت برای به اشتراک گذاری عکس و فیلم استفاده می‌کنند، گروه سوم کاربرانی هستند که از این دستگاه‌ها برای دسترسی به اخبار بهره می‌برند و گروه چهارم افرادی هستند که از تبلت‌ برای کار استفاده می‌کنند و مدام با این دستگاه‌ها به ایمیل خود دسترسی پیدا کرده و وبگردی می‌کنند.

وی افزود: ال‌جی با معرفی نسل اول G Pad موفقیت زیادی به دست آورد و امسال سه مدل G Pad 10.1 و G Pad 7.0 و G Pad 8.0 را معرفی کرده که دو مدل اول وارد بازار شده و مدل G Pad 8.0 تا یکی دو هفته آینده به بازار ایران عرضه خواهد شد.

وی در باره‌ی قیمت این تبلت گفت: G Pad 8.0 با توجه به شرایط بازار و نوسانات ارز با قیمتی بین ۷۰۰ تا ۷۵۰ هزار تومان وارد بازار خواهد شد.

وشکینی اعلام کرد: G Pad 7.0 به گونه‌ای طراحی شده‌ که در یک دست جا می‌گیرد. کوچکترین تبلت ال‌جی یک مرکز سرگرمی متحرک است که به طور همزمان از قابلیت حمل و قدرت فراوان بهره می‌برد.

مشخصات اصلی G Pad 7.0

  • نمایشگر: ۷ اینچ (1280 x 800) IPS
  • پردازنده: چهارهسته‌ای ۱٫۲ گیگاهرتز
  • حافظه: ۸ گیگابایت /eMMC یک گیگابایت RAM درگاه میکرو اس‌دی با قابلیت پشتیبانی تا 64 گیگابایت
  • دوربین: پشت: ۳ مگاپیکسل/ جلو ۱٫۳ مگاپیکسل
  • باتری: ۴ هزار میلی‌آمپر ساعت
  • ابعاد: 189.3 x 113.8 x 10.1 میلی متر
  • وزن: ۲۹۳ گرم
  • شیوه اتصال: Wi-Fi
  • رنگ: مشکی، سفید، نارنجی ، آبی
  • سایر امکانات: QPair 2.0، صفحه‎کلید هوشمند، Knock CodeTM

G Pad 10.1 تبلت 1/10 اینچی ال‌جی است که با داشتن صفحه نمایش بزرگ و باتری 8000 میلی آمپر ساعتی، امکان استفاده از دستگاه را به مدت طولانی برای کاربردهای سرگرمی و تفریحی فراهم می‌کند.

تبلت ال‌جی‌ داده پرداز متین

وشکینی در ادامه به ویژگی‌های G Pad 8.0 اشاره کرد و گفت:

این تبلت با صفحه نمایش 8 اینچی تجربه‌ی‌ کامل چند رسانه‌ای و عملکرد چندگانه منعطفی را ارائه می‌دهد. G Pad 8.0 بهترین عملکرد و قیمتی رقابتی را ارائه می‌کند و با آخرین‌ رابط کاربری ال جی به بازار می‌آید. تبلت G Pad 8.0 ال‌جی با خاصیت انطباق عالی خود قابلیت اتصال آسان به دیگر ابزارک‌های اندرویدی را فراهم می‌کند. با بهره‌مندی از QPair 2 کاربر می‌تواند به دیگر گوشی‌های هوشمند اندرویدی از طریق بلوتوث متصل شود. این دستگاه امکان نصب سیم‌کارت 3G را دارد و این قابلیت امکان استفاده از شبکه دیتا را برای کاربران فراهم می‌کند. قابلیتی در این تبلت‌ها ارائه شده که با لمس هر بخشی از صفحه نمایش می‌توان عکاسی کرد و ویژگی عکاسی با کنترل دست، امکانی را فراهم می‌کند که با باز و بسته کردن دست خود جلوی لنز و پس از شمارش 3 ثانیه می‌توان عکس سلفی گرفت.

وی در ادامه گفت: کیبورد هوشمند در این دستگاه، تایپ کردن در صفحه نمایش 8 اینچی را به مراتب راحت‌تر از تایپ با گوشی‌های هوشمند می‌کند. صفحه کیبورد هوشمند به وسیله دنبال و آنالیز کردن کلمات پیش‌فرض یا کلماتی که قبلاً تایپ شده برای پیدا کردن کلمه مورد نظر باعث کاهش 75 درصدی در خطای تایپ کلمات شده و قابلیت Knock Code، باز کردن قفل گوشی به وسیله یک حرکت ساده با سیستم ایمنی ال‌جی ممکن شده است. بنابراین، اعضای یک خانواده چهار نفره می‌توانند با ارائه‌ی رمز خود از G Pad 8.0 ال‌جی به صورت مشترک استفاده کنند بدون اینکه به اطلاعات شخصی یکدیگر دسترسی داشته باشند.

ویژگی‌های اصلی G Pad 8.0:

صفحه نمایش: 8 اینچحافظه: رم 1 گیگا بایتدوربین : دوربین جلو 3/1 مگا پیکسل، دوربین پشت: 5 مگا پیکسلباتری: 4200 میلی آمپر ساعتاندازه: 8/210 × 2/124 × 9/9 میلی‌متروزن: 342 گرماتصالات: wifi- سیم کارت 3Gرنگ: مشکی – سفیددیگر ویژگی‌ها: یک لمس و یک تصویر/ صفحه کیبورد هوشمند Knock code / QPair 2.0/ عکاسی سلفی

وشکینی در پایان گفت: همه تبلت‌های ال‌جی توسط شرکت مادیران گارانتی می‌شود و تحت خدمات پس از فروش این شرکت قرار می‌گیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات