نسخه‌ی LTE از ساعت G Watch Urbane ال‌جی با باتری ۷۰۰ میلی‌آمپر ساعتی در راه است

پنج‌شنبه ۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۱
مطالعه 1 دقیقه
پس از انتشار ویدئویی از جی واچ اربین، ال‌جی نسل بعدی ساعت‌هوشمند خود را معرفی کرده که قابلیت اتصال به شبکه‌ی LTE را داشته و ظرفیت باتری آن ۷۰۰ میلی‌آمپر ساعت است. این ساعت‌هوشمند، جی واچ اربین (G Watch Urbane LTE) است.
تبلیغات

ال‌جی در کنار ساعت‌هوشمند واچ اربین، با عاریه گرفتن طراحی بسیار زیبا و چشم‌نواز این محصول، نسخه‌ی LTE آن را نیز روانه‌ی بازار خواهد کرد. با استفاده از این ساعت‌هوشمند می‌توان تماس‌های 4G VoLTE را برقرار کرد. ال‌جی این ساعت‌هوشمند را مبتنی بر سیستم‌عامل WebOS روانه‌ی بازار خواهد کرد، چراکه خبری از اندروید ور در این محصول نیست.

در کنار بهره‌گیری از قابلیت ارتباط پرسرعت، جی‌واچ اربین از یک باتری با ظرفیت ۷۰۰ میلی آمپر ساعت بهره خواهد برد. مطمئنا استفاده از یک باتری با چنین ظرفیتی عمرباتری بالاتری را در مقایسه با ساعت‌های‌هوشمند مجهز به باتری‌های ۳۰۰ یا ۴۰۰ میلی‌آمپر ساعتی به‌همراه خواهد داشت. از قابلیت‌های این ساعت‌هوشمند می‌توان به خاموش کردن صفحه‌ی نمایش در زمانی که ساعت از دست باز می‌شود، اشاره کرد.

جی‌واچ اربین LTE ‌از تمام قابلیت‌های نسخه‌های پیشین بهره می‌برد که از جمله‌ی آن می‌توان به انواع سنسورها در کنار مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار به‌موجب گواهی IP67 اشاره کرد. ضمنا باید به حافظه‌ی رم یک گیگابایتی از نوع LPDDR3 در کنار پردازنده‌ی چهار هسته‌ای اسنپدراگون ۴۰۰ کوالکام اشاره کرد.

ال‌جی ساعت‌هوشمند خود را در جریان برگزاری کنگره‌ی موبایل بارسلون به نمایش خواهد گذاشت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات