هدست بلوتوث Bluewire مجهز به حافظه داخلی برای ضبط مکالمات

پنج‌شنبه ۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۰:۰۷
مطالعه 2 دقیقه
حتما بارها برای شما پیش آمده است که مجبور باشید هنگام مکالمه تلفنی موضوعی را یادداشت کنید یا بعد از پایان تماس افسوس بخورید که چرا برخی موارد مهم را روی کاغذ ننوشته‌اید. شاید هم به واسطه شغل خود نیاز داشته باشید تا مکالمات را ضبط کرده و در آینده از آنها استفاده کنید. اینجاست که می‌توانیم یک گجت جذاب به نام Bluewire را به شما معرفی کنیم. همراه زومیت باشید.
تبلیغات

این هدست بلوتوث می‌تواند تمامی گفتگوهای رد و بدل شده در دو طرف گوشی‌ هوشمند یا تلفن VoIP را مستقیما بر روی حافظه 16 گیگابایتی خود ذخیره کند. یعنی اگر گزارشگر، خبرنگار، وکیل یا کاربر عادی هستید که نیاز به ضبط مکالمات دارید، Bluewire به روزهای مشقت‌بار شما برای برقراری تماس و ادامه مکالمه از روی اسپیکر پایان می‌دهد.

سپس می‌توانید از طریق اپلیکیشن iOS یا اندروید مربوطه به مکالمات خود دسترسی داشته باشید. اگر بخواهید فضای بیشتری را آزاد کنید یا تغییراتی را بر روی فایل‌های صوتی خود ایجاد کنید، می‌توانید به طور مستقیم این مکالمات را روی گوشی، کامپیوتر یا تبلت همگام‌سازی کنید. (کاربران اندرویدی تمام کاری که باید انجام دهند این است که بلووایر را بر روی قسمتی از گوشی خود قرار دهند که به تراشه NFC مجهز شده است.)

bluewire-bluetooth-headset-

اگر خیلی از اینکه هدست بلووایر روی گوشتان باشد، احساس خوشایندی ندارید، می‌توانید آن را با دیگر گوشی‌ها و هدست‌های مناسب یا حتی سیستم تماس خودروی خود جفت کنید. از آنجایی که سبک طراحی این هدست بلوتوث کاملا بدون سیم است، بنابراین از پد شارژ بی‌سیم Qi پشتیبانی می‌کند.

این تمام امکانات Bluewire نیست. از دیگر کارهایی که این هدست از پس انجام آن‌ها بر می‌آید می‌توان به تبدیل شدن این هدست به دستگاه واکی‌تاکی، سیستم هشدار حرکت Bluegard و چراغ قوه داخلی اشاره کرد.

کمپین ویژه هدست بلووایر در حال حاضر روی وب‌سایت Indiegogo فعال است و این امید وجود دارد که تا 26 فوریه میزان سرمایه‌گذاری روی آن به 40 هزار دلار برسد. قیمت اولیه آن 149 تا 179 دلار است و می‌توانید برای خرید بسته توزیعی 50 تایی این هدست، 7،750 دلار بپردازید. سری اول خریداران بلووایر می‌توانند تا ماه جولای سال جاری میلادی دستگاه خود را تحویل بگیرند.

اما آنهایی که نیاز دارند مکالمات خود را ضبط کنند، تا زمان خرید یک هدست بلوتوث بلووایر باید دنبال مکانی ساکت در اداره خود باشند!

نظر شما درباره هدست بلوتوث Bluewire چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات