اپل واچ در زمان عرضه بیش از ۱۰۰٫۰۰۰ اپلیکیشن برای نصب خواهد داشت

چهارشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
گمانه‌زنی‌ها حکایت از این دارد که اپل ساعت‌هوشمند خود را ماه آوریل روانه‌ی بازار خواهد کرد. این ساعت‌هوشمند در زمان عرضه بیش از ۱۰۰٫۰۰۰ اپلیکیشن برای نصب به‌همراه خواهد داشت.
تبلیغات

در حال حاضر شماری از توسعه‌دهندگان در حال طراحی و توسعه‌ی انواع اپلیکیشن‌ها برای اپل‌واچ هستند تا در زمان عرضه‌ی این گجت به بازار، کاربران قادر باشند از آن‌ها استفاده کنند.

براساس اطلاعات ارائه شده توسط تریپ چاودری، تحلیل‌گر موسسه‌ی Global Equities که در ماه‌های اخیر به بررسی وضعیت اپلیکیشن‌‌های ساعت‌هوشمند اپل پرداخته و در ۶ گردهمایی مربوط به بررسی کیت توسعه‌ی اپل واچ شرکت کرده، ساعت اپل در زمان عرضه از وجود بیش از ۱۰۰٫۰۰۰ اپلیکیشن بهره خواهد برد.

در حال حاضر آیپد و آیفون اپل بیش از چند میلیون اپلیکیشن در فروشگاه اپلیکیشن‌های خود دارند که کاربران می‌توانند بسته به نیاز خود از آن‌ها استفاده کنند.

اپل ساعت‌هوشمند خود را در سه نسخه‌ی «اسپورت»، «استیل» و «واچ» روانه‌ی بازار خواهد کرد که آخرین نسخه از طلای ۱۸ عیار بهره خواهد برد و براساس شنیده‌ها قیمت آن بیش از ۱۰٫۰۰۰ دلار خواهد بود. قیمت دو نسخه‌ی اول ۳۴۹ دلار خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات