مایکروسافت چند گوشی هوشمند جدید به MWC 2015 می‌آورد

چهارشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۴
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ و HTC هر دو در تلاش هستند که با ایجاد حرف و حدیث بیشتر در خصوص محصول خود، محصول دیگری را زیر سایه‌ی خود قرار دهند. در صورتی که فراموش کرده‌اید، باید بگوییم که مایکروسافت نیز قرار است با دست پر به کنگره جهانی موبایل بیاید.
تبلیغات

 بر اساس آخرین اطلاعات فا شده، ردموند چند دستگاه لومیای جدید به MWC 2015 خواهد آورد و آن‌ها را طی مراسمی معرفی خواهد کرد. تصور می‌شود 4 گوشی جدید در سبد مایکروسافت حضور داشته باشند. گوشی اول در حال حاضر با نام Microsoft/Nokia RM-1031 شناخته می‌شود که یک دستگاه 4 اینچی با رزولوشن نمایشگر 480 در 800 بوده و نماینده جدید مایکروسافت در بازار پایین‌رده‌ها خواهد بود. Microsoft/Nokia RM-1062 دستگاه دوم بوده و به یک نمایشگر 5.7 اینچی با رزولوشن 720p مجهز است و در چند مدل متفاوت روانه‌ی بازار خواهد شد.

Microsoft/Nokia RM-1072 نیز بعنوان دستگاه سوم همچون دستگاه قبلی در چند مدل متنوع عرضه می‌شود. این گوشی به نمایشگر 5 اینچی 720p مجهز خواهد بود. RM-1109 و RM-1113 که ممکن است در نهایت دو مدل خاص از یک گوشی باشند نیز در لیست دستگاه‌های مورد انتظار در MWC مشاهده می‌شوند. در نهایت نیز Microsoft/Nokia RM-1099 را خواهیم داشت که با قضاوت بر اساس نمایشگر 4 اینچی با رزولوشن 480 در 800 پیکسل، به نظر یک دستگاه پایین‌رده‌ی دیگر خواهد بود.

گویا هیچ یک از این دستگاه‌ها قابلیت رقابت در حیطه‌ی گوشی‌های پرچمدار را نخواهد داشت و به نظر می‌رسد مایکروسافت همچنان برای معرفی پرچمدار بعدی خود ما را به انتظار خواهد گذاشت. در مجموع اطلاعات ارائه شده را با چاشنی تردید بنگرید اما تصور می‌کنیم مایکروسافت طی کنگره جهانی موبایل، طرفداران ویندوز را بی‌نصیب نخواهد گذاشت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات