تماشا کنید: ویدیو تبلیغاتی HTC One M9 لو رفت

چهارشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۷
مطالعه 2 دقیقه
بالاخره حتی ویدیو کلیپ تبلیغاتی HTC One M9 نیز فاش شد که تقریبا تمامی مسائل مبهم در خصوص این پرچمدار را روشن می‌کند. در نهایت تعجب، طراحی پرچمدار جدید کمپانی اچ‌تی‌سی، با کمترین تغییر مشابه رندرهایی است که روز گذشته به شما نشان دادیم و مخصوصا در قسمت جلو تفاوت خاصی با نسل پیشین مشاهده نمی‌شود.
تبلیغات

 به نظر می‌رسد این تبلیغ اچ‌تی‌سی، با محوریت نمایش برخی قابلیت‌های جدید دوربین دستگاه ایجاد شده باشد که بخشی از رابط کاربری Sense 7.0 هستند. دوربین دوگانه در قسمت پشت همانطور که انتظار داشتیم بیش از این در پرچمدار HTC One جایی نداشته و تصور می‌شود یک دوربین 20 مگاپیکسلی جایگزین آن شده باشد. اکنون حدس می‌زنیم دوربین 4 مگاپیکسلی HTC One M8 که از نوع Ultrapixel بود اکنون بعنوان شاتر سلفی در قسمت جلوی دستگاه جای گرفته باشد. این دوربین همچون نسل قبل در گوشه‌ی پنل قرار دارد و خبری از وسط‌چین شدن آن نیست.

New-renders-that-alelgedly-show-the-HTC-One-M9

یک ویدیوی دیگر نیز که به واضحی کلیپ تبلیغاتی اول نیست، نمایانگر پوسته‌ی متفاوت گوشی جدید اچ‌تی‌سی در محیط کار و خانه است که نمونه‌ی آن را پیش‌تر در برخی لانچرهای اندرویدی دیده‌ایم. اگرچه به نظر می‌رسد حاشیه‌های نمایشگر HTC One M9 اندکی کاهش یافته باشند، اما این دستگاه نیز در زمره‌ی گوشی‌هایی با بیشترین استفاده از پنل جلویی برای نمایشگر جای نخواهد گرفت. در هر صورت آنچه روشن است، سطح کیفیت و ظاهر بسیار زیبای دستگاه است که از نسل قبل بدست آمده و با پیکربندی جدید دوربین، کیفیت تصویربرداری نمی‌تواند بهانه‌ی خوبی برای روی برگرداندن از پرچمدار اچ‌تی‌سی باشد.

دانلود ویدیو

HTC One M9 در تاریخ ۱۰ اسفند در کنگره جهانی موبایل بارسلون رونمایی خواهد شد. ما در زومیت اطمینان حاصل خواهیم کرد که پوشش مناسبی از این رویداد در اختیار شما عزیزان قرار گیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات