طر‌ح‌ مفهومی از آیفون 6C

چهارشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
آیفون ۵c یکی از بحث‌ برانگیزترین محصولات در تاریخ اپل بود، زیرا این کمپانی نسخه‌ی آلومینیومی و زیبای آیفون ۵ را در قالب پلاستیکی تولید کرد. طبق شایعات، احتمال دارد دوباره این روال تکرار شده و آیفون ۶C به همراه آیفون ۶S معرفی شود.
تبلیغات

 آیفون ۵c در زمان معرفی به عنوان محصولی ساده و حرکتی غیر منتظره از سوی اپل به نظر می‌‌رسید. این محصول برخلاف ادعای اپل، قیمت چندان ارزانی نداشت و مورد انتقاد بسیاری قرار گرفت. اگر همه‌ی بازخوردهای منفی کاربران را کنار بگذاریم، می‌توان گفت ظاهر پلاستیکی با رنگ‌های متنوع، خیلی هم ناخوشایند نیست. این احتمال وجود دارد که نسخه‌ی پلاستیکی از آیفون ۶ تولید شود، زیرا تصاویر منتشر شده، نشان دهنده‌ی طرح مفهومی از این محصول جدید است.

c1

یکی از طراحان خوش ذوق، تمامی این شایعات را در قالب طرح‌ مفهومی از این محصول ارائه کرده است. در این تصاویر آیفون ۶C در کنار آیفون ۶ قرار داده شده است و می‌توانید تفاوت‌های طراحی را مشاهده کنید.

c2

دوربین این آیفون مانند آیفون ۶ کمی بیرون زدگی دارد اما از آن‌جا که این بیرون‌زدگی در لبه قرار دارد احتمالاً مشکلی ایجاد نخواهد کرد.

c3
c6

همچنین حلقه اطراف دکمه Home و حسگر اثر انگشت تاچ‌‌آی‌دی نیز با رنگ پشت گوشی هماهنگ شده است.

c5

 هنوز اطلاعات دقیقی از تصمیم اپل برای تولید این محصول در دسترس نیست؛ باید منتظر ماند تا ببینیم این کمپانی طبق روال سال گذشته عمل خواهد کرد یا نه.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات