ایسر در MWC 2015 گوشی‌های‌هوشمندی با ویندوز ۱۰ و اندروید معرفی می‌کند

چهارشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
ایسر بیشتر با تولید لپ‌تاپ‌ها و پی‌سی‌های خود شناخته می‌شود، اما در سال‌های اخیر این کمپانی گوشی‌های‌هوشمند اندرویدی متعددی را معرفی و روانه‌ی بازار کرده است. ایسر حال به سراغ تولید گوشی‌های هوشمند مبتنی بر ویندوز ۱۰ نیز خواهد رفت.
تبلیغات

ایسر در سال‌های اخیر در کنار انواع لپ‌تاپ‌ها و پی‌سی‌ها، انواع گوشی‌های‌هوشمند را نیز تولید می‌کند. پس از آنکه این تولیدکننده شماری چند از محصولات خود را مبتنی بر اندروید روانه‌ی بازار کرد، امسال به سراغ ویندوز ۱۰ نیز خواهد رفت. پیش از این ایسر گوشی‌هایی را با استفاده از ویندوز موبایل تولید کرده بود.

براساس اطلاعات ارائه شده توسط Focus Taiwan، ایسر گوشی‌های‌هوشمند مبتنی بر ویندوز ۱۰ خود را در کنگره‌ی موبایل بارسلون ۲۰۱۵ معرفی خواهد کرد. هنوز مشخص نیست که مشخصات فنی این گوشی‌های‌هوشمند به چه ترتیب خواهد بود، اما شنیده‌ها حکایت از این دارد که باید در انتظار محصولات میان‌رده یا پایین‌رده باشیم.

با توجه به اینکه مایکروسافت ویندوز ۱۰ خود را پیش از آغاز تابستان معرفی نمی‌کند، از این‌رو باید در انتظار گوشی‌های هوشمند ویندوز ۱۰ ایسر در نیمه‌ی دوم سال ۲۰۱۵ میلادی باشیم. در کنار گوشی‌های‌هوشمند ویندوزفونی، انتظار می‌رود ایسر محصولات اندرویدی خود را نیز از سری Jade در کنگره‌ی موبایل بارسلون معرفی کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات