تیزر تبلیغاتی ال‌جی برای ساعت لوکس Watch Urbane

چهارشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۰
مطالعه 1 دقیقه
پیشتر ال‌جی اطلاعات اولیه ساعت هوشمند خود را با نام Watch Urbane ارائه کرد؛ این ساعت هوشمند، در رده‌ی محصولات لوکس قرار می‌گیرد و دارای بدنه‌ای تمام فلز با بند چرمی است.
تبلیغات

ساعت هوشمند ال‌جی نمایشگر ۱.۳ اینچی دارد و از تکنولوژی P-OLED بهره می‌برد؛  صفحه نمایش این دستگاه از رزولوشن ۳۲۰ در ۳۲۰ پیکسل و تراکم ۲۴۵ پیکسل در هر اینچ برخوردار است. این محصول نیز همانند مدل‌های قبلی مجهز به یک باتری ۴۱۰ میلی آمپر ساعتی است و پس از هر بار شارژ، حداکثر تا یک روز کاری دوام خواهد آورد.

اخیرا این کمپانی ویدئوی ۶۰ ثانیه‌ای جهت معرفی این ساعت منتشر کرده است. Watch Urbane دارای بدنه‌ای کاملا فلزی در رنگ‌های طلایی و نقره‌ای است.

ال‌جی اعلام کرده که Watch Urbane بیشترین شباهت را به ساعت‌های آنالوگ خواهد داشت، با این تفاوت که مبتنی بر اندروید ور است. با مشاهده‌ی این ویدئو، می‌توان به ظاهر جذاب‌تر، کلاسیک‌ و البته شیک‌تر این ساعت دست یافت.

هنوز اطلاعات دقیق و کاملی از قیمت این گجت در دسترس نیست، اما احتمال دارد این ساعت با قیمتی حدود ۴۱۰.۵۰ دلار به بازار عرضه شود. در هر حال ال‌جی هفته آینده، با رونمایی از ساعت اطلاعات کاملی نیز ارائه خواهد کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات