اچ‌تی‌سی: One M9 اسپیکرهای بوم‌ساوند قدرتمندتری خواهد داشت

سه‌شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۵
مطالعه 1 دقیقه
اسپیکرهای استریو بوم‌ساوند در میان ویژگی‌های متمایزکننده‌ی (HTC One (M8 قرار دارد. بنابراین جای تعجب ندارد که اچ‌تی‌سی تصمیم دارد پرچمدار جدید خود یعنی One M9 را نیز به این قابلیت صوتی مجهز کند. در حقیقت انتظار می‌رود در پرچمدار مورد انتظار اچ‌تی‌سی، شاهد کیفیت بهتر این اسپیکرهای مطرح باشیم.
تبلیغات

شاخه ایرلند  HTC امروز مدعی شده که One M9 از اسپیکرهای بوم‌ساوند قدرتمندتری بهرمند خواهد شد. این سازنده‌ی تایوانی گوشی‌های هوشمند با انتشار یک تیزر کوتاه ویدیویی در حساب توییتر خود، به ذکر عبارت «به غرشی بزرگ‌تر دست پیدا کنید» پرداخته است. تیزر ویدیویی منتشر شده که در زیر می‌توانید به مشاهده‌ی آن بپردازید اطلاعات چندانی ارائه نمی‌دهد اما کاملا روشن است که باید در One M9 انتظار اسپیکرهایی با قدرت صدای بالا را داشته باشیم. بر اساس برخی گزارش‌های پیشین، اچ‌تی‌سی ممکن است با Dolby Laboratories همکاری کرده باشد تا فناوری صوتی دالبی 5.1 را در پرچمدار جدید خود جاسازی کند.

دانلود ویدیو

همانند سامسونگ، HTC نیز تصمیم دارد پرچمدار خود را در کنگره جهانی موبایل طی مراسمی اختصاصی در تاریخ ۱۰ اسفند معادل 1 مارس رونمایی کند. به احتمال قوی، این گوشی هوشمند در دو مدل One M9 (با نمایشگر 5 اینچی 1080p) و One M9 Plus (با نمایشگر 5.2 اینچی Quad HD) معرفی خواهد شد. تصور می‌کنیم هر دو مدل یاد شده، از اسپکرهای تقویت شده‌ی BoomSound مشابهی بهره خواهند برد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات