زوم‌اَپ: قرار دادن رمزعبور برای برنامه‌های ویندوزفون با App Locker

سه‌شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۲:۵۵
مطالعه 2 دقیقه
App Locker یک اپلیکیشن کاملا رایگان برای ویندوزفون است که به شما اجازه‌ی قرار دادن رمز‌عبور بر روی اپلیکیشن‌ها را، برای عدم دسترسی افراد دیگر به اطلاعات شخصی‌تان می‌دهد. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

این روزها در گوشی‌های هوشمند همه نوع اطلاعاتی وجود دارد از اپلیکیشن‌های شبکه‌های اجتماعی گرفته تا نرم‌افزارهای ثبت عکس و یادداشت. بدون شک با وجود این مقدار از اطلاعات در گوشی‌های موبایل، که اکثر آن‌ها نیز فایل‌های شخصی به حساب می‌آیند، نیاز به نوعی اطمینان خاطر برای حفظ امنیت آن‌ها وجود دارد که توسط اپلیکیشن‌های قرار دادن رمز‌عبور مهیا شده است. App Locker یکی از این اپلیکیشن‌ها در پلت‌فرم ویندوزفون است که به طور کاملا رایگان منتشر شده است و به شما این امکان را می‌دهد تا روی هر اپلیکیشنی که مایل بودید رمز‌عبور قرار دهید و خیالتان از عدم دسترسی دیگران به اپلیکیشن‌هایی نظیر اینستاگرام، توئیتر یا حتی گالری‌عکس خود راحت باشد.

applock2

نحوه‌ی کارکرد این برنامه بسیار ساده است. برای استفاده از آن کافی است تا وارد برنامه شده و بعد از انتخاب اپلیکیشن‌های مورد نظر، اقدام به تعیین رمز‌عبور و سپس فعال کردن برنامه کنید. بعد از این کار هر هنگام که روی کاشی برنامه در صفحه‌ی استارت کلیک کنید قبل از ورود به برنامه با درخواست کلمه‌ی‌عبور مواجه خواهید شد.

محیط کاملا ساده و سبک این اپلیکیشن، رایگان بودن تمام امکانات برنامه و عدم وجود تاخیر در نمایش صفحه‌ی درخواست رمز‌عبور از ویژگی‌های مهم App Locker هستند که این اپلیکیشن را به یک قفل‌کننده‌ی تمام عیار برای گوشی‌های ویندوزفون تبدیل کرده است. برای دانلود این اپلیکیشن از لینک زیر استفاده نمایید.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات