اطلاعات مربوط اپرچور دوربین و فرکانس پردازنده‌ی وان M9 اچ‌تی‌سی منتشر شد

دوشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۳
مطالعه 2 دقیقه
تنها یک هفته تا آغاز کنگره‌‌ی موبایل بارسلون باقی است و انتشار اخبار و اطلاعات در مورد پرچمدار بعدی اچ‌تی‌سی شتاب گرفته است. آخرین اطلاعات منتشر شده جزئیاتی در مورد گشودگی لنز و فرکانس پردازشی این گوشی‌هوشمند ارائه داده است.
تبلیغات

با نزدیک شدن به زمان برگزاری کنفرانس معرفی محصولات اچ‌تی‌سی در جریان کنگره‌ی موبایل بارسلون، به تعداد اخبار و اطلاعات منتشر شده در مورد پرچمدار امسال اچ‌تی‌سی نیز افزوده می‌شود. براساس اطلاعات پیشین، وان M9‌ از وجود دوربین پیشرفته‌تری در پشت گوشی بهره خواهد برد که سایز آن نیز بزرگ است، حال قرار گرفتن چند قاب محافظ وان M9 متعلق به Spigen در وب‌سایت آمازون، بزرگ بودن لنز مورد استفاده در وان M9 را تایید کرده است.

براساس اطلاعات جدید منتشر شده سنسور ۲۰ مگاپیکسلی وان M9 از گشودگی f/2.2 و لنز ۲۷.۸ میلی‌متری بهره می‌برد. در صورتی که ویژگی‌های مورد نظر متعلق به سنسور مورد استفاده در وان M9 باشد، باید شاهد بکارگیری سنسوری متفاوت از اکسپریا Z3 و میزو MX4 در پرچمدار اچ‌تی‌سی باشیم.

ONEApertureInt

به گزارش بلومبرگ، اچ‌تی‌سی در این گوشی‌هوشمند از وجود اسنپدراگون 810 بهره می‌برد که چهار هسته‌ی Cortex-A57 آن در فرکانس کاری ۲ گیگاهرتزی و چهار هسته‌ی Cortex-A53 در فرکانس ۱.۵ گیگاهرتزی فعالیت خواهند کرد. اچ‌تی‌سی رابط کاربری سنس 7 را در کنار اندروید ۵ آبنبات چوبی روانه‌ی بازار خواهد کرد. نظر شما در این خصوص چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات