فناوری آنتن جدید در گلکسی S6 برای حل مساله تداخل سیگنال در شاسی فلزی

دوشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۰
مطالعه 1 دقیقه
یکی از مشکلات استفاده از بدنه‌ی فلزی در گوشی‌های‌هوشمند ایجاد اختلال در عملکرد آنتن گوشی است. حال که سامسونگ درصدد ارائه‌ی گوشی‌هوشمند با شاسی فلزی است، گزارش‌هایی مبنی بر بکارگیری فناوری جدید سامسونگ برای مقابله با اختلالات ایجاد شده منتشر شده است.
تبلیغات

براساس گزارش‌های منتشر شده در رسانه‌های کره‌ای، سامسونگ برای پیشگیری از ایجاد اختلال توسط بدنه‌ی فلزی مورد استفاده در گلکسی S6، فناوری جدیدی را در آنتن گلکسی S6 مورد استفاده قرار خواهد داد. گلکسی S6 از وجود بدنه‌ی کاملا آلومینیومی در کنار پوشش شیشه‌ای در پشت و جلو بهره می برد، از این‌رو استفاده از فناوری خاصی برای آنتن‌دهی مناسب، یکی از ملزومات محصول جدید سامسونگ است.

سامسونگ در گوشی‌هوشمند پرچمدار جدید خود، فناوری آنتن FPCB را جایگزین فناوری آنتن LDS خواهد کرد تا مودم گوشی قادر باشد در بدترین شرایط ممکن بهترین آنتن‌دهی را در اختیار کاربران قرار دهد.

سامسونگ آنتن‌های مربوط را در محل‌‌های خاصی از بدنه‌ی گوشی جای خواهد داد که مربوط به شماری از ماژول‌های رادیویی از جمله سلولار و NFC است. با توجه به این موضوع کاربران دیگر مشکلاتی که در زمینه آنتن‌دهی که پیش‌تر در گلکسی A3 و A5 شاهد بودند، در این گوشی‌هوشمند نخواهند دید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات