تصویری مفهومی از پرچم‌دار بعدی میزو منتشر شد

دوشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۵
مطالعه 2 دقیقه
کمپانی چینی میزو سال قبل عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داد و گوشی‌های عالی با قیمتی مقرون به صرفه وارد بازار کرد. پرچم‌دار‌های حال حاضر این کمپانی MX4 و MX4 Pro نام دارند. امروز تصویری مفهومی از گوشی هوشمند پرچم‌دار آینده این شرکت منتشر شده است.
تبلیغات

این روز‌ها دو گوشی پرچم‌دار با نام گلکسی اس 6 از سامسونگ و وان M9 از اچ‌تی‌سی در صدر خبر‌ها هستند. اما از سال پیش مشخص شده که شرکت‌های چینی نیز با تولید گوشی‌های هوشمند عالی می‌توانند به رقابت به غول‌های حال حاضر این بازار بپردازند.

تصویر مفهومی از پرچم‌دار آینده شرکت میزو همانطور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، طراحی بسیار خوبی دارد. هیچگونه کناره‌ای در هر دو سمت چپ و راست نمایشگر وجود ندارد و دکمه پاور نیز به پشت دستگاه منتقل شده و گوشه‌های تلفن نیز به شکلی جالب انحنا پیدا کرده است.

این تصویر مفهومی بنا به شایعات و چند مشخصه احتمالی از پرچم‌دار بعدی میزو بدست آمده است. MX5 به پردازنده هشت هسته‌ای، حافظه رم ۴ گیگابایت . حافظه ذخیره سازی ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت مجهز خواهد شد. گفته می‌شود دوربین پشتی این گوشی هوشمند قدرتمند با رزولوشن ۲۲ مگاپیکسل و سنسور Exmor RS IMX239 سونی همراه شده و دوربین جلو ۵ مگاپیکسلی است. از دیگر مشخصات این تلفن همراه می‌توان به ظرفیت باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت، بلندگو‌های استریو، ضخامت ۶.۴ میلی‌متر و پشتیبانی از دو سیم کارت اشاره کرد.

در نهایت باید یادآوری کرد که این تصویر تنها یک طرح مفهومی است و محصول نهایی احتمالا به این شکل نخواهد بود. نظر شما درباره این طرح و مشخصات احتمای MX5 چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات