همه گوشی‌های بلک‌بری به نسخه 10.3 به‌روزرسانی می‌شوند

دوشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
چندی پیش بلک‌بری، به‌‌روزرسانی نسخه 10.3 را برای مدل‌های جدیدتر و مهم‌تر خود همچون  Passport and Classic ارائه کرد. حال این شرکت درصدد بروزرسانی مدل‌های قدیمی‌تر است. با ما همراه باشید.
تبلیغات

بلک‌بری نسخه 10.3 سیستم‌عامل خود را برای مدل‌های BlackBerry Z10 و  Z30  و Q10 ارائه کرده است. لیست کامل دستگاه‌هایی که این بروزرسانی را دریافت خواهند کرد، از اینجا قابل مشاهده است.

بلک بری در این بروزرسانی تغییرات قابل توجهی را به سیستم عامل خود اضافه کرده که از جمله این تغییرات می‌توان به نصب پیش‌فرض فروشگاه برنامه آمازون اشاره کرد. به این ترتیب کاربران در صورت تمایل می‌توانند نسبت به نصب اپلیکیشن‌های اندرویدی در تلفن هوشمند خود اقدام کنند. اگرچه تجربه اندروید در بلک‌بری بهترین تجربه ممکن نیست و با برخی مشکلات همراه است، ولی وجود گزینه‌ای به بزرگی اندروید در کنار سیستم عامل بلک‌بری می‌تواند مزایای بیشتری را برای خریداران این مدل گوشی‌ها فراهم آورد. همچنین قابلیت BalckBerry Blend امکان دسترسی به سرویس‌های ویژه این سیستم عامل همچون BlackBerry Messages، متن‌ها و ایمیل‌ها را در کامپیوتر یا تبلتی که به یک شبکه وای‌فای متصل هستند فراهم می‌کند. 

برای مدل‌های QWERTY‌ ( دارای صفحه کلید فیزیکی‌)، میانبرهای جدیدی به صفحه کلید افزوده شده است. علاوه بر این تغییرات، بلک‌بری دستیار صوتی جایگزین خود را نیز برای رقابت با  Google NOW اندروید، Siri اپل و همچنین Cortana مایکروسافت ارائه کرده است. این دستیار صوتی به شما امکان ایجاد یادآوری‌ها، قرار ملاقات‌ها و ارسال ایمیل را از طریق صدا زدن و حرف زدن می‌دهد. باقی تغییرات در این نسخه را نیز می‌توان در بهبودهایی همچون  BlackBerry Hub, BlackBerry Calendar و نرم افزار دوربین در BlackBerry 10 جستجو کرد. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات