تی-موبایل تصویری از گلکسی S6 اج را منتشر کرد

دوشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۵
مطالعه 2 دقیقه
تنها چند روز تا معرفی نسل جدید گوشی‌هوشمند پرچمدار سامسونگ، گلکسی S6 و گلکسی S6 اج باقی مانده است. اپراتور تی‌-موبایل با تایید عرضه‌ی این گوشی‌هوشمند تصویری منتسب به این محصول را نیز در وب‌سایت خود قرار داده است.
تبلیغات

جان لِژه، مدیر عامل اپراتور تی-موبایل با انتشار توئیتی ارائه‌ی نسل جدید پرچمدار سامسونگ را توسط این کمپانی تایید کرد، اما جزئیاتی از این محصول ارائه نکرده است. توئیت لژه شامل لینکی است که کاربران با کلیک روی آن به صفحه‌ای از وب‌سایت تی‌-موبایل انتقال می‌یابند. در این صفحه تصویری وجود دارد که می‌توان به روشنی صفحه‌ی نمایش خمیده‌ی تلفن گلکسی S6 اج را در آن مشاهده کرد. از زاویه‌ی نمایش داده شده، این گوشی‌هوشمند تا حدودی به گلکسی نوت اج شباهت دارد.

علاوه بر بهره‌گیری از صفحه‌ی نمایشی که در دو طرف خمیده است، می‌توان به پوشش فلزی مات خاکستری اشاره کرد که در طرفین با صفحه‌ی نمایش با طرفین خمیده پیوند خورده است. ترکیب صفحه‌ی نمایش خمیده در کنار پوشش فلزی که بسیار باریک به نظر می‌رسد، زیبایی منحصر به فردی را برای این گوشی‌هوشمند رقم زده که می‌توان آن را به‌عنوان زیباترین محصول ارائه شده توسط سامسونگ معرفی کرد. همچنین در صورتی که این تصویر متعلق به گلکسی S6 اج باشد، باید با چرم مصنوعی خداحافظی کرد.

Was there even a question? Of course @TMobile will carry The Next Big Thing! https://www.t-mobile.com/— John Legere (@JohnLegere) February 23, 2015

سامسونگ مراسم معرفی گوشی‌هوشمند خود را روز دهم اسفند ماه برگزار خواهد کرد. نظر شما در مورد این تصویر و صحت آن چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات