تبدیل کردن تلفن همراه و تبلت به تاچ پد لپ‌تاپ

دوشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۴
مطالعه 2 دقیقه
فرض کنید در حال کار با موس یا تاچ پد لپ‌تاپ یا نت‌بوک خود باشید و متوجه شوید این سخت‌افزار به‌خوبی گذشته کار نمی‌کند یا اصلا کار نمی‌کند و به نوعی نیاز به تعویض دارد، شاید تعویض این سخت‌افزار یکی از راه‌های پیش روی شما برای داشتن یک تاچ پد باشد، اما ما روش ارزان‌تری را برای شما در نظر گرفته‌ایم، با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

برای داشتن یک تاچ پد جدید تنها وسایل مورد نیازمان یک گوشی هوشمند و یک شبکه بی‌سیم یا در اصطلاح Wireless است.متناسب با نوع سیستم‌عاملی که استفاده می‌کنید باید نرم‌فزار متناسب با آن را روی گجت هوشمندتان نصب کنید. برای دانلود نرم افزار با استفاده از برنامه‌های بارکد خوان، QR کد‌های زیر را اسکن کنید تا به صفحه دانلود برنامه منتقل شوید و از آن جا نرم افزار Remote Mouse را دانلود کنید.

پس از دانلود، باید نرم افزار رابط آن با لپ تاپ را هم متناسب با نوع سیستم عامل خود دانلود کنید، از طریق لینک‌های زیر می‌توانید آن‌ها را دریافت کنید.

لینک دانلود ( Windows 8/7/vista)            لینک دانلود(Mac Os X 10.5&10.6)             لینک دانلود ( +Mac Os X 10.7 )

پس از دانلود نرم افزارهای بالا تنها یک مرحله می‌ماند، حال باید تلفن‌همراه و لپ‌تاپ شما به یک شبکه بی‌سیم مشترک اتصال پیدا کنند. پس از اتصال، لپ تاپ و تلفن همراه به صورت خودکار همدیگر را شناسایی کرده و موس یا تاچ پد جدید شما از این لحظه قابل استفاده‌ است.نرم افزار Remote Mouse یکی از کامل‌ترین نرم‌افزارهای شبیه‌ساز موس به شمار می‌رود و امکانات بسیار زیادی را به کاربر ارائه می‌کند، به عنوان مثال با استفاده از این برنامه می‌توانید منوی Startup ویندوز یا مکینتاش خود را مشاهده کرده و از آن طریق برنامه‌های درحال اجرا را مدیریت کنید.

Remote-Mouse
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات