گوگل امکان نمایش ایستگاه‌های پمپ بنزین را به نقشه‌ی مسیریاب خود افزود

یک‌شنبه ۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۰
مطالعه 1 دقیقه
تصور کنید در حال رانندگی در جاده هستید و سوخت شما رو به اتمام است. با دستپاچگی روی نقشه دنبال ایستگاه سوخت‌گیری هستید اما راه حل دقیقی که بتواند نزدیک‌ترین پمپ بنزین را در مسیر شما ارائه دهد وجود ندارد. به تازگی گوگل این امکان را روی نقشه‌ی مسیر خود افزوده است.
تبلیغات

گوگل به واسطه نقشه‌ی خود امکانات زیادی را برای افراد مختلف فراهم کرده است. با استفاده از این امکانات شما قادر هستید ایستگاه‌های پمپ بنزین را قبل از شروع به رانندگی پیدا کنید. اما این ویژگی معمولا امکان ارائه‌ی دقیق نزدیک‌ ترین پمپ بنزین‌ های اطراف من را ندارد.

آیا دوست دارید محل نزدیک‌ترین پمپ بنزین را در مسیر خود پیدا کنید؟ گوگل از این پس، ایستگاه‌های پمپ بنزین را نیز در مسیر شما نمایش می‌دهد. ویژگی مذکور به گونه‌ای است که شما برای رسیدن به این ایستگاه‌ها کمترین انحراف را از مسیر اصلی‌تان داشته باشید.

رانندگان جزو اولین کسانی بودند که متوجه شدند گوگل در حال نمایش "ایستگاه‌های پمپ بنزین در مسیر راه" است. این امکان به وسیله‌ی نمایش برجسته‌ی علامت‌های سوخت گیری در طول مسیر رانندگی شما مشخص می‌شود. این ویژگی نه تنها برای رانندگانی که در حال رانندگی پشت فرمان هستند بلکه برای همه‌ی افراد از جمله مسافران نیز مفید است. زمانی که سوخت خودرو شما در حال اتمام است و شما نیاز فوری به پیدا کردن نزدیک‌ترین پمپ بنزین را در مسیر خود دارید ارزش این ویژگی جدید گوگل دوچندان می‌شود.

باوجود افزایش خودرو‌های برقی و پیش بینی رشد چشمگیر این خودورها در آینده، گوگل اقدامی در این زمینه انجام نداده است. استفاده کنندگان خودرو‌های برقی نیز امیدوارند گوگل امکان نمایش ایستگاه‌های شارژ خودروهای برقی را نیز به نقشه مسیر خود بیافزاید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات