Beam، ویدیو پروژکتور اندرویدی که در لامپ اتاق جا می‌شود

یک‌شنبه ۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
طی سال‌های اخیر شاهد انواع مختلف ویدیو پروژکتور در سایزهای گوناگون بوده‌ایم. اما ویدیو پروژکتور Beam با بقیه محصولات فرق می‌کند. این پروژکتور به لطف استفاده از سیستم‌عامل اندروید هوشمند است و امکانات جالبی در اختیار کاربر قرار می‌دهد.
تبلیغات

ویدیو پروژکتور Beam می‌تواند شما را صبح از خواب بیدار کند و تازه‌ترین اخبار را برایتان نمایش دهد یا بروز رسانی‌های شبکه‌های اجتماعی را در اختیارتان قرار دهد.

نکته‌ی جالب توجه در‌باره‌ی Beam آن است که می‌تواند خود را در سوکت لامپ‌های مختلف جا کند مثلا می‌توان از آن در چراغ مطالعه یا لامپ آویز سقف اتاق‌ استفاده کرد.

با بیم می‌توان به تماشای تلویزیون یا اجرای بازی‌های پلی‌استیشن یا ایکس‌باکس پرداخت. با این پروژکتور می‌توان آشپزخانه را هوشمند کرد و برنامه‌های آشپزی را روی دیوار تماشا کرد یا اینجا به گوش دادن به موسیقی یا تماشای فیلم پرداخت. از آنجایی که پروژکتور Beam به سیستم‌عامل اندروید مجهز شده، امکان دسترسی به اپلیکیشن‌های مختلف و دریافت بروزرسانی شبکه‌های اجتماعی یا مطالعه متون و وب گردی وجود دارد. حتی می‌توان از سرویس IFTTT نیز در این پروژکتور استفاده کرد، مثلا می‌توانید تعیین کنید:

  • در زمانی مشخص در روز، بروز رسانی‌های شبکه‌های اجتماعی برای‌تان نمایش داده شود
  • در تاریخی مشخص، موزیک مورد علاقه‌تان بصورت خودکار پخش شود
  • اگر شخص خاصی وارد خانه شود، یوتیوب اجرا شود
  • اگر در خانه حضور داشتید، صبح در ساعت مشخصی شما را بیدار کند
  • اگر شخصی اپلیکیشن Beam را اجرا کند، پیش‌بینی آب و هوا را نمایش دهد
  • اگر اسپیکر بلوتوث خود را روش کردید، بصورت خودکار نت‌فلیکس اجرا شود

بیم از نظر مشخصات فنی چندان قوی نیست. این پروژکتور از شدت روشنایی ۱۰۰ لومینس پشتیبانی می‌کند و رزولوشن آن نیز ۸۵۴ در ۴۸۰ پیکسل است. بیم همچنین دارای دو اسپیکر ۲ واتی و ۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره سازی داخلی است. از طریق بلوتوث می‌توان به این پروژکتور متصل شد و تصاویر مورد نظر را از طریق موبایل و تبلت به آن منتقل کرد. قیمت این پروژکتور نیز ۸۰۰ دلار تعیین شده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات