لومیا 635 نوکیا با حافظه‌ی رم ۱ گیگابایت رویت شد

یک‌شنبه ۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۵
مطالعه 1 دقیقه
سال گذشته مایکروسافت و نوکیا از گوشی هوشمند لومیا ۶۳۵ با ۵۱۲ مگابایت حافظه‌ی رم رونمایی کردند. هرچند ویندوز ۱۰ روی این گوشی به نرمی اجرا می‌شود اما به نظر می‌رسد که مایکروسافت قصد دارد نسخه‌ی ۱ گیگابایتی این گوشی را روانه‌ی بازار کند.
تبلیغات

اگرچه ویندو ۱۰ روی گوشی‌های مجهز به ۵۱۲ مگابایت حافظه‌ی رم بدون مشکل کار می‌کند اما برخی از اپلیکیشن‌های پلتفرم ویندوز به حداقل ۱ گیگابایت حافظه‌ی رم نیاز دارند. به نظر می‌رسد به همین دلیل مایکروسافت قصد دارد نسخه‌ی یک گیگابایتی از گوشی لومیا ۶۳۵ را تولید و عرضه کند.

گوشی Nokia Lumia 635 1GB قرار است از طریق اپراتور Telenor عرضه شود. انتظار می‌رود دیگر مشخصات فنی لومیا ۶۳۵ همچون نسخه‌ی ۵۱۲ مگابایتی باشد. به این ترتیب در این گوشی شاهد صفحه نمایش ۴.۵ اینچ با رزولوشن ۴۸۰ در ۸۵۴ پیکسل خواهیم بود که تراکم ۲۱۸ پیکسل در اینچ را موجب می‌شود.

از دیگر مشخصات فنی نسخه‌ی یک گیگابایتی لومیا ۶۳۵ می‌توان به پردازنده‌ی چهار هسته‌ای Snapdragon 400 با فرکانس ۱.۲ گیگاهرتز و گرافیک Adreno 305  اشاره کرد. این گوشی ۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره سازی در اختیار کاربر قرار می‌دهد که البته از طریق کارت حافظه‌ی خارجی امکان افزایش آن تا ۱۲۸ گیگابایت وجود دارد. لومیا ۶۳۵ همچنین دارای دوربین ۵ مگاپیکسل و باتری ۱۸۳۰ میلی‌آمپر ساعتی است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات