نگاه نزدیک زومیت به مانیتورهای خمیده‌ی سامسونگ

یک‌شنبه ۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
مانیتورهای خمیده به لطف طراحی منحنی شکل خود باعث افزایش زاویه‌ی دید و سهولت استفاده می‌شود.
تبلیغات

 سری جدید مانیتور خمیده سامسونگ، که در نمایشگاه امسال عرضه شده، شامل مدل 27 اینچی HD SD590C و مدل 34 اینچی SE790C دارای نسبت تصویر 21:9 است که به منظور ارتقای محتوای سرگرمی بصری طراحی شده‌اند. طرح منحنی این مانیتور که با انحنای طبیعی چشم انسان تناسب دارد، حس غوطه‌ور شدن در تصویر را هنگام تماشای نمایش برای بیننده به همراه می‌آورد.

همچنین مانیتور SE790C با رزولوشن اولترا واید (Ultra Wide Quad HD) در این نمایشگاه به نمایش در آمده است. این مانیتور علاوه بر ویژگی‌های بهینه‌شده، تفاوت محسوسی در زمینه تجربه تماشا با مانیتورهای صفحه‌تخت یا مانیتورهای خمیده رقیب خود دارد.

ویدیو نگاه نزدیک زومیت به نسل جدید مانیتورهای خمیده‌ی سامسونگ:

سامسونگ فروم ۲۰۱۵
samsung forum 2015 06 zoomit

از دیگر مانیتورهای عرضه شده توسط سامسونگ، مدل UD970 است که اولین مانیتور UHD حرفه‌ای سامسونگ است. این نمایشگر 31.5 اینچی قادر به نمایش 99.5 درصد از رنگ‌های Adobe RGB است. این مانیتور ارائه رنگ با دقت بسیار بالا را ممکن کرده و خطاهای خروجی به هنگام چاپ را به میزان قابل‌توجهی کاهش می‌دهد.

سامسونگ همچنین برای کسانی که در حال تولید محتوی و کار تولیدی هستند و حتی استاندارد بالاتری را طلب می‌کنند، مدل تجاری SD850 را ارائه کرده است. مدل SD850 یک مانیتور 32 اینچی است که استانداردهای جدیدی در عرصه مانیتورهای تجاری تعریف می‌کند. این مانیتور با ارائه کیفیت تصویر بی‌نظیر ‌(Wide Quad HD resolution) نیازهای فزاینده کیفی و تولیدی کاربران را برآورده می‌کند.

سامسونگ فروم ۲۰۱۵
سامسونگ فروم ۲۰۱۵
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات