با Gear VR سامسونگ می‌توانید بخشی از فیلم «شورشی» را از نگاه شخصیت فیلم ببینید

شنبه ۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۷
مطالعه 1 دقیقه
سامسونگ در تلاش است تا کاربران هدست واقعیت مجازی خود را از این محصول راضی کرده و تجربه‌‌ای نو را برای این کاربران رقم بزند. فیلم Insurgent (شورشی) نیز به‌عنوان قسمت دوم Divergent، در آینده‌ی نزدیک برای کاربران هدست واقعیت مجازی سامسونگ ارائه خواهد شد.
تبلیغات

واقعیت مجازی حوزه‌ای از فناوری است که انتظار می‌رود در سال‌‌های آتی شاهد شکوفایی آن باشیم، هر چند این روزها نیز کمپانی‌ها فعالیت‌های گسترده‌ای را در این حوزه به انجام می‌رسانند. هالیوود نیز علاقه‌ی خود را به فعالیت در این حوزه نشان داده است. برای مثال می‌توان به سامسونگ اشاره کرد که بخشی از فیلم Insurgent را برای کاربران هدست خود عرضه خواهد کرد.

فیلم شورشی بیستم مارس سال جاری میلادی (اول فروردین) روانه‌ی سالن‌های سینما خواهد شد. تماشاگران قادر خواهند بود تا بخشی از فیلم را از نگاه شخصیت «جِنین متیوز» با بازی کیت وینسلت، مشاهده کنند. البته کاربران تنها چند دقیقه را در این فضا تجربه خواهند کرد.

تیم پالن، مدیر بازاریابی استودیوی فیلم‌سازی Lionsgate که فیلم Insurgent را تولید کرده در این خصوص می‌گوید:

واقعیت مجازی تجربه‌ی حضور در دنیای Divergent را برای کاربران وارد مرحله‌ی جدیدی کرده است.

به نظر می‌رسد در سال‌‌های آتی باید شاهد افزایش پشتیبانی از واقعیت مجازی در فیلم‌های توسعه یافته توسط استودیوهایی فیلم‌سازی هالیوودی باشیم. کمپانی‌هایی نظیر سامسونگ نیز از این موضوع استقبال می‌کنند. برای مثال کره‌ای‌ها در جشنواره‌ی فیلم ساندنس حضور پیدا کرده بودند تا تجربه‌ی فیلم‌ها در قالب واقعیت مجازی را به حضار نمایش دهند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات