احتمالا گلکسی اس 6 به دوربین ۱۶ مگاپیکسلی ساخت سونی مجهز می‌شود

شنبه ۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۲:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
گلکسی اس ۶ سامسونگ قرار است در ۱۰ اسفندماه و در دو نسخه‌ رونمایی شود. امروز شایعه شده که دوربین این گوشی هوشمند به سنسور ۱۶ مگاپیکسلی IMX240 ساخت سونی مجهز شده است.
تبلیغات

مطمئن هستیم که سامسونگ گلکسی اس ۶ را در دو نسخه‌ی Galaxy S6 و Galaxy S6 Edge رونمایی خواهد کرد. نسخه‌ی S6 Edge دارای دو لبه‌ی منحنی شکل است و بدنه‌ی هر دو گوشی تماما فلزی است.

امروز نیز اطلاعات تازه ای در باره‌ی سنسور بکار گرفته شده در دوربین این گوشی فاش شده است. ظاهرا گلکسی اس ۶ به سنسور ۱۶ مگاپیکسلی مجهز خواهد شد که البته ابعاد آن کمی بزرگ‌تر از سنسور گلکسی نوت ۴ است. هر چه ابعاد سنسور بزرگ‌تر شود توانایی آن در جذب نور نیز بیشتر می‌شود و در نهایت منجر به ثبت تصاویر با کیفیت‌تر و واضح‌تری می‌گردد.

پیش از این نیز شایعات به سنسور ۲۰ مگاپیکسلی ساخت سونی در گلکسی اس ۶ اشاره داشتند.

گفته می‌شود با وجود اینکه سنسور بکار گرفته شده در گلکسی اس ۶ از نظر میزان مگاپیکسل با دوربین گلکسی نوت ۴ برابری می‌کند اما کیفیت تصویر آن به دلیل استفاده از سنسور بهتر و ایجاد بهینه‌سازی در الگوریتم‌های پردازش تصویر، بهبود یافته است.

امکانات نرم‌افزاری جدیدی نیز به اپلیکیشن دوربینِ گلکسی اس ۶ اضافه شده است تا کاربر بتواند سرعت شاتر را تحت کنترل بگیرد، نور سفید را تنظیم کند یا میزان ISO را تنظیم کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات