ساعت هوشمند اچ‌تی‌سی با نام "Petra" در نمایشگاه MWC معرفی می‌شود

شنبه ۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۲:۳۱
مطالعه 2 دقیقه
بسیاری از تولید کننده‌های گوشی‌های هوشمند اقدام به تولید ساعت هوشمند کرده‌اند. برخی امید داشتند اچ‌تی‌سی در نمایشگاه CES امسال به این جمع بپیوندد اما این اتفاق نیافتد. بنا بر شایعات جدید به نظر می‌رسد، ساعت هوشمند اچ‌تی‌سی با نام Petra امسال در نمایشگاه MWC معرفی می‌شود.
تبلیغات

هنوز جزییاتی زیادی از این ساعت هوشمند لو نرفته اما upleaks@ مدعی است این ساعت به نمایشگری ۱.۸ اینچی با رزولوشن 320 در 160 پیکسل از نوع POLED مجهز خواهد شد. همچنین این منبع می‌گوید ساعت هوشمند اچ‌تی‌سی در سه انداره مختلف کوچک، متوسط و بزرگ با چهار رنگ متنوع معرفی و عرضه خواهد شد.

دریافت گواهی IP57 به معنی ضد آب و ضد گرد و غبار بودن، وزن ۲۳ گرمی و پردازنده ST Micro STM32L151 نیز از دیگر مشخصات و امکانات این ساعت هوشمند است. upleaks@ همچنین ادعا می‌کند باتری ساعت اچ‌تی‌سی تا ۳ روز دوام می‌آورد و از تکنولوژی POGO برای شارژ شدن بهره می‌برد. 

آخرین شایعه پیش از upleaks@ مربوط به Pocket-line می‌شود که مدعی ساخت این ساعت هوشمند توسط اچ‌تی‌سی با همکاری Armour شده بود. اگر این مورد نیز حقیقت داشته باشد، ساعت هوشمند اچ‌تی‌سی شامل قابلیت‌های مختلف پیگیری ورزش و تناسب اندام نیز خواهد بود.

گفته می‌شود ساعت هوشمند Petra اچ‌تی‌سی یک سیستم عامل اختصاصی با نام RTOS را اجرا می‌کند. هنوز از طراحی و جنس بدنه این ساعت تصویری و اطلاعاتی منتشر نشده اما قیمت این دستگاه به احتمال زیاد بین ۲۵۰ تا ۳۰۰ دلار خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات