زوم‌اَپ: تغییر نام IFTTT و انتشار 3 اپلیکیشن جدید از این کمپانی

جمعه ۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۵
مطالعه 3 دقیقه
احتمالا با سرویس بسیار کاربردی IFTTT و اپلیکیشن مربوط به آن آشنا هستید. اپلیکیشنی که کار‌های تعیین شده توسط شما را به صورت خودکار انجام می‌دهد. در جدیدترین بروزرسانی این اپلیکیشن نام آن از IFTTT به IF تغییر یافته و سه اپلیکیشن جدید را نیز به خانواده‌ی خود اضافه کرده است. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

همان‌طور که گفته شد اپلیکیشن IFTTT که مخفف If This Then That (اگر این، سپس آن) است با گرفتن دستور العمل‌ها، اقدام به انجام خودکار کارها می‌کند. برای مثال می‌توانید تعیین کنید که هرگاه عکسی با دوربین موبایل خود تهیه کردید، این عکس به صورت خودکار در اکانت دراپ‌باکس شما آپلود شود. یا فرضا اگر عکسی در اینستاگرام را لایک کردید، این عکس در پس‌زمینه گوشی دانلود شود و به اکانت‌های ابری شما متتقل شود. حال سرویس محبوب IFTTT امروز اعلام کرد که سه اپلیکیشن جدید Do Button ،‌Do Note و Do Camera را به گروه نرم‌افزاری خود اضافه کرده و همچنین برند و نام خود را از IFTTT به IF تغییر داده است. این کمپانی می‌گوید این اتفاق نشانه‌ی تبدیل شدن از یک سرویس مستقل به یک کمپانی حرفه‌ای‌تر است و IF برای آینده‌ی خود نقشه‌های بزرگی در سر دارد.

ifno1

این کمپانی می‌گوید که هدف و ماموریت IF همیشه توانمند کردن کاربران با روش‌های کنترل و مدیریت خلاقانه‌ی خود بوده و امیدوار است این بار نیز کاربرانش را با امکانات جدید سری اپلیکیشن‌های DO توانمند‌تر کند و امکانات بیشتری را در اختیار آنان قرار دهد. کنترل بیشتر روی کارهای مورد علاقه و اپلیکیشن‌ها با ارائه‌ی جزئیات دقیق و قابلیت شخصی‌سازی فرمان‌ها از مهم ترین اهداف این سه اپلیکیشن هستند. به این صورت که به کاربران امکان انجام کارهایی که بیشتر وقت‌ها انجام می‌دهند را، از این پس تنها با یک کلیک می‌دهد. Linden Tibbets از مدیران و بنیانگذاران IFTTT می‌گوید:

آخرین محصول ما، یعنی سری نرم‌افزاری DO، نوع ساده‌تر و شخصی‌سازی شده‌تر از اجرای دستورالعمل‌ها را به شما معرفی می‌کند که برای اجرا تنها به لمس یک دکمه نیاز خواهند داشت.

مجموعه‌ی جدید Do به همان شیوه و سبک "اگر این، سپس آن" در اپلیکیشن IFTTT ادامه می‌دهد که با درخواست یک برنامه و یک فرمان برای هر دستورالعمل، سفارشی‌سازی کاملی را به این سه اپلیکیشن آورده است. برای مثال Do Camera به شما این امکان را می‌دهد که با تنظیم یک دستور، عکس‌هایتان را بلافاصله بعد از گرفته شدن به یک آلبوم مشخص در فیسبوک ارسال کنید. Do Note به شما اجازه می‌دهد یادداشت‌برداری کنید و یادداشت‌های خود را به محض ذخیره کردن، به صورت خودکار به برنامه‌هایی همچون توییتر و اورنوت یا ایمیل ارسال کنید و به این ترتیب هر کجا و هر زمان به آن‌ها دسترسی داشته باشید. Do Button هم میانبری است برای تمام دستورالعمل‌هایی که تا به حال تنظیم کرده‌اید و قابلیت نمایش در نوتیفیکیشن‌بار یا قرارگیری در صفحه‌ی نمایش به صورت یک ویدجت را خواهد داشت. برای مثال شما می‌توانید برای خانه‌هایی که از سیستم اتوماسیون Nest برخوردارند، با یک کلیک، کارهای از پیش مشخص شده مانند خاموش و روشن کردن یک لامپ یا وسیله‌های دیگر، یا تنظیم درجه حرارت خانه‌ی خود را انجام دهید.

این اپلیکیشن‌های جدید به نوعی آغاز به کار روند تغییر سیاست‌های کاری و همچنین تبدیل شدن IFTTT به IF هستند و این کمپانی تصمیم به تبدیل شدن از یک برند تک‌محصولی، به سرویسی چند‌محصولی را دارد که امکانات فراوانی را در اختیار شما قرار خواهد داد. آن‌ها می‌گویند "خبر‌های بیشتری در راه است". منتظر باشید.

Do Button

 

 

Do Note

 

 

Do Camera

 

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات