قیمت تلویزیون‌های SUHD 4K سامسونگ فاش شد

جمعه ۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۲
مطالعه 1 دقیقه
سامسونگ در CES 2015 از نسل جدید تلویزیون‌های هوشمند خود که از فناوری SUHD پشتیبانی می‌کنند رونمایی کرد. در این تلویزیون‌ها از فناوری نیمه‌هادی‌های نانو کریستال استفاده شده است که کیفیت تصویر خیره‌کننده‌ای را ارائه می‌کند. امروز اطلاعات مربوط به قیمت SUHDهای سامسونگ فاش شده است.
تبلیغات

سامسونگ هنوز قیمت تلویزیون‌های SUHD خود را رسما اعلام نکرده، اما سم‌موبایل - بلاگ نزدیک به سامسونگ قیمت این محصولات را فاش کرده است.

براساس این گزارش، تلویزیون ۴۸ اینچ، ۵۵ اینچ و ۶۵ اینچ از سری SUHD به ترتیب با مدل‌های UN48JS8500, UN55JS8500 و UN65JS8500 و با قیمت‌های ۲٫۴۹۹، ۲٫۹۹۹ و ۳٫۹۹۹ دلار به فروش خواهند رسید.

در سری تلویزیون‌های منحنی شکل مجهز به فناوری SUHD نیز سه مدل ۴۸، ۵۵ و ۶۵ اینچ به ترتیب با نام مدل‌های UN48JS9000, UN55JS9000, UN65JS9000 و قیمت ۳٫۴۹۹، ۳٫۹۹۹ و ۴٫۹۹۹ دلار به فروش خواهند رسید.

یک تلویزیون ۸۸ اینچ منحنی شکل هم در همین سری قرار دارد که با نام مدل UN88JS9500 و قیمت ۲۲٫۹۹۹ دلار عرضه  خواهد شد.

کلیه‌ی تلویزیون‌های سال ۲۰۱۵ از جمله‌ تلویزیون‌های SUHD این شرکت به سیستم‌عامل تایزن مجهز شده‌اند و از رابط کاربری مدرن و جذابی بهره می‌برند.

اگر مایل هستید تا با تلویزیون‌های SUHD سامسونگ فناوری بکار رفته در آن‌ها آشنا شوید «نگاه نزدیک زومیت به تلویزیون‌های SUHD سامسونگ» را از دست ندهید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات