پازل: انبار کارخانه | جایزه هفته: یک دستگاه اسمارت واچ ۲ سونی [اصلاحیه]

جمعه ۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
اگر دوست دارید آخرِ هفته کمی فسفر بسوزانید و خود را برای درس و کار آماده کنید، بخش «پازل» برای شما است. در بخش «پازل» معماهای متنوعی برای کاربران زومیت طرح می‌شود. در ادامه با هفتاد و هفتمین قسمت از سری «پـازل» همراه ما باشید.
تبلیغات

به «پازل» خوش آمدید! بخش پازل به صورت هفتـگی و در روزهای جمعه منتشر می‌شود. هفتاد و هفتادمین قسمت از سری پازل شامل دو بخش است: پاسخ معمای هفتاد و ششم و البته یک «پازل» جدید! در ادامه با زومیت همراه باشید.

پازل این هفته با حمایت شرکت سونی‌موبایل برگزار می‌شود. این هفته به قید قرعه، به یک نفر از کاربرانی که به پازل، پاسخ صحیح بدهد، اسمارت واچ ۲ سونی اهداء خواهد شد.

پاسخ پازل هفته گذشته، با صرف کمی وقت به‌راحتی قابل محاسبه بود. این معما همانند بعضی از نمونه‌های پیشین دارای چند پاسخ بود. رسیدن به هریک از این جواب‌ها، کاربر را در جمع افرادی که به پازل، پاسخ صحیح داده‌اند، قرار می‌داد. با توجه به محاسبات، به این نتیجه می‌رسیم که پاسخ پازل هفته گذشته برابر با اعداد ۳۵، ۱۰، ۴۸ و ۲۷ یا اعداد ۱۹، ۱۷، ۴۹ و ۳۵ یا ... است.

بر خود لازم می‌دانیم از مشارکت تک‌تک کاربران گرامی در سری «پازل» صمیمانه تشکر و قدردانی کنیم. توجه شما به زومیت و بخش «پازل» باعث افتخار ما است.

بـرنـدگـان

برندگان خوش‌شناس «پازل هفتاد و ششم» عبارت‌اند از:

آقای الیاس شهابی‌زاده، ۱۸ ساله از مشهد، دانشجوی کاردانی صنایع غذاییآقای احمد عبدالملکی، ۲۸ ساله از خرم‌آباد، دانشجوی دکتری فیزیک

همانگونه که پیش‌تر نیز اشاره شده بود، از طرف شرکت آونگ، به هریک از برندگان، یک دستگاه پاوربانک Stylish S2 اندرومدیا اهداء خواهد شد. ما نیز صمیمانه به هر دو برنده تبریک گفته و برایشان سلامتی و موفقیت آرزومندیم.

معمای شماره ۷۷: جمعه ۱/اسفند/۱۳۹۳(معمای ریاضی؛ سطح متوسط)

تولیدات یک کارخانه خودروسازی به میزانی رسیده است که انبار کارخانه، فضای کافی برای نگه‌داری خودروهای بیشتر ندارد. به همین دلیل، ۱۲ خودرو در محوطه‌ای خارج از انبار پارک شده‌ است. مدیران تصمیم گرفته‌اند فضای انبار کارخانه را ۴۰٪ افزایش دهند. این افزایش، باعث می‌شود که تمام خودروهای تولید شده فعلی و همچنین ۱۲ خودرویی که در آینده تولید خواهند شد، در فضای جدید قرار بگیرند. با توجه به این اطلاعات تعداد خودروهای پارک شده در انبار کارخانه را محاسبه کنید.

توضیح: ضمن عرض پوزش از اصلاحیه ایجاد شده، از شما تقاضامندیم، پاسخ‌های خود را با توجه توضیحات جدید پازل مجدداَ برای ما ارسال کنید.

منبع طرح معما‌های سری «پازل» اینترنت نیست؛ اما در دنیای اینترنت، ممکن است پاسخ هر چیزی یافت شود. پس اگر جوابی در اینترنت یافتید، به دوستانتان احترام گذاشته و آن را منتشر نکنید. علاوه بر این، از آنجا که بخش نظرات مقاله‌های «پازل»، محل تبادل نظر و راهنمایی محسوب می‌شود، جهت احترام به حقوق خود و سایر کاربران، از ارسال نظرات غیرمرتبط خودداری کنید.

لطفاً پاسخ خـود را تنـها به ایمیل زیر ارسال و از نوشتن پاسخ در بخش نظرات خودداری کنید.

اگر قصد داریـد پـاسـخ‌ خــود را ارسال کنــید، لــطفـاً بــه موارد زیــــر تـوجـه کنید:ایمیل آدرس: // مـوضـوع (Subject) ایمیل: Puzzle 77در بدنه ایمـیل نیز پـاسخ مـــعما، نــام، سن و شـمـاره تـماس خـود را درج نمـــایید.

تا ساعت ۱۲ ظهر روز پنجشنبه فرصت دارید که به این معما پاسخ دهید. برای بهتر شدن «پـازل» نظرات و پیشنهادهای خود را درباره این بخش، حتماً با ما در میان بگذارید.

تهیه شده در زومیت

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات