مشخصات و قیمت پرچمدار P8 هواوی فاش شد

دوشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۱
مطالعه 2 دقیقه
شبکه اجتماعی Weibo در چین امروز مشخصات فنی دستگاه P8 هواوی را لو داده است. گفته می‌شود P8 هوآوی، ۱۵ آوریل در یک مراسم اختصاصی در لندن رونمایی خواهد شد.
تبلیغات

در این گزارش آمده که بدنه دستگاه با شیشه مخصوص با بهره‌گیری از گوریلا گلس ۳  در دور تا دور دستگاه ساخته خواهد شد. باریکی این گوشی هوشمند قرار است به ۶ میلی‌متر برسد. در پرچمدار جدید هوآوی از سنسور اثر انگشت‌خوان همچون چیزی که در آیفون ۶ پلاس دیده شده به علاوه دوربین دوگانه ۸ مگاپیکسلی در عقب و دوربین ۸ مگاپیکسلی در جلو استفاده خواهد شد.

دوربین دو گانه‌ای که در این محصول تعبیه خواهد شد و هر کدام از سنسورهای آن ۸ مگاپیکسل رزولوشن دارد، قابلیت تغییر فوکوس پس از گرفته شدن عکس را خواهد داشت. شایعات می‌گویند P8 از یک نمایشگر ۵.۲ اینچی با رزولوشن 1080p بهره خواهد برد و باتری آن، ۲۶۰۰ میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد.

huawei-p8-leak-price

آخرین نسل از پردازنده Kirin 930 که توسط خود هوآوی با معماری ۶۴ بیتی ساخته شده، در این محصول به کار گرفته می‌شود. گفته می‌شود پردازنده چهار هسته‌ای و جدید هوآوی عملکرد و بهره‌وری بسیار بالایی خواهد داشت. 

قیمتی که برای این دستگاه در نظر گرفته شده ۴۸۰ دلار است که در برابر این مشخصات، به نظر می‌رسد هوآوی گوشی هوشمند P8 را با قیمتی مقرون به صرفه ارائه خواهد کرد. باید ببینیم که هوآوی در این نسل از پرچمدار خود، چگونه پردازنده‌ه‌ی مرکزی و گرافیکی را بهینه می‌کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات