جی 4، قلم استایلوس ندارد، اما گوشی G4 Stylus روانه‌ی بازار می‌شود

دوشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۳
مطالعه 2 دقیقه
سال گذشته‌ی میلادی ال‌جی در کنار محصول خود، جی۳ نسخه‌های دیگری با الهام از این تلفن روانه بازار کرد که از جمله‌ی آنها می‌توان به جی۳ استایلوس و جی۳ بیت اشاره کرد. حال اخباری مبنی تولید نسل جدید استایلوس منتشر شده است.
تبلیغات

ال‌جی از سال گذشته‌ی میلادی با عرضه‌ی پرچمدار خود، جی۳، محصولاتی را با الگوبرداری از طراحی این گوشی‌هوشمند با مشخصات سخت‌افزار متنوع تحت برند‌های مختلف روانه‌ی بازار کرد که هر یک قابلیت‌های خاصی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. یکی از این گوشی‌های‌هوشمند جی۳ استایلوس است که براساس اخبار منتشر شده ال‌جی در نظر دارد تا نسخه‌ی جدید این گوشی‌هوشمند را تحت نام جی۴ استایلوس روانه‌ی بازار کند. پیش از این اخباری منتشر شده بود که نشان‌دهنده‌ی اضافه شدن قلم استایلوس به جی۴ داشت، حال آنکه اخباری در جهت نفی این شایعات مطرح شده است.

براساس اطلاعات منتشر شده ال‌جی نام تجاری جی۳ استایلوس را به ثبت رسانده و این مطلب گویای این موضوع است که ال‌جی برای یک سال دیگر برای گوشی‌هوشمند خود از عنوان جی استفاده خواهد کرد. جی۳ استایلوس که همراه با پرچمدار ال‌جی در سال ۲۰۱۴ میلادی روانه‌ی بازار شد، گویای این موضوع است که ال‌جی درصدد جا انداختن برند جی خود در بین کاربران است. جی۳ استایلوس نیز یکی از بهترین گوشی‌هایی هوشمندی بود که این کمپانی روانه‌ی بازار کرد. از جمله‌ی مشخصات فنی جی۳ استایلوس می‌توان به صفحه‌ی نمایش ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۹۶۰ در ۵۴۰ و دوربین ۱۳ مگاپیکسلی با بهره‌گیری از فوکوس خودکار لیزری اشاره کرد که در مقایسه با سایر گوشی‌های پایین رده‌ی موجود در بازار، گزینه‌ی بسیار بهتری به‌نظر می‌رسد.

G4StylusInt

در صورتی که ال‌جی به دنبال موفقیت در میان رقبا است، پس باید این کمپانی کره‌ای نسل جدید جی استایلوس را همراه با صفحه‌ی نمایش بهتری روانه‌ی بازار کند. در صورتی که ال‌جی نسل جدید را با مشخصات بهتری روانه‌ی بازار کند، می‌تواند حتی طرفداران محصولات سری نوت سامسونگ را نیز در رده‌های پایین‌تر به سوی خود جلب کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات