زوم گیم: از زامبی کشی در اتوبان Zombie Highway 2 تا مدار بی‌پایان Psych

دوشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
بازی‌های این هفته شامل Stupendo آکروباتیک در سیرک و Psych گردش روی مدار بی‌پایان و Zombie Highway 2 رانندگی در اتوبان با چاشنی زامبی‌کشی می‌شود.
تبلیغات

در این مقاله قصد داریم سه بازی جذاب موبایل را به شما معرفی کنیم.

بازی‌های تفننی و کوچک موفقیت خود را مدیون تلفن‌های هوشمند هستند. تلفن‌های هوشمندی که همه‌جا در دسترس کسانی هستند که برای گذران وقت خود این بازی‌ها را انتخاب می‌کنند، بازی‌هایی که ساده، بی‌آلایش و بدون داستان و پیچیدگی خاصی هستند و البته نیازی هم به یادگیری -مانند بازی‌های حرفه‌ای- ندارند. این بازی‌ها آنقدر زیاد هستند که نام بردن آن‌ها در این مقاله نمی‌گنجد.

یکی از این بازی‌ها که به تازگی برای تلفن‌های هوشمند عرضه شده، Stupendo نام دارد. بازی که شما را در سیرکی می‌برد که باید برای سرگرم‌کردن حضار به اجرای حرکات آکروباتیک بپردازید. البته این حرکات آکروباتیک تنوع خاصی ندارد و فقط به بالا و پایین رفتن با استفاده از طناب خلاصه می‌شود.

Reaper: Tale of a Pale Swordsman نشان می‌دهد که یک بازی موبایل می‌تواند کامل و بی‌نقص باشد. در واقع Reaper را می‌توان رسیدن به کمال در ساخت و توسعه بازی‌های تلفن‌های هوشمند دانست.  Reaper یک بازی تفننی و زودگذر نیست ولی در عین حال مانند بسیاری از بازی‌های مشابه خود که سعی دارند تلفن‌های هوشمند را یک پلتفرم جدی جلوه دهند، گیج‌کننده و شلوغ نیست. این بازی فقط یک سبک را بر دوش نمی‌کشد و به زیبایی تجربه سبک‌های مختلف را به مخاطب خود ارائه می‌دهد.

Zombie Highway 2، دومین شماره از این سری است که توانست با برطرف کردن اشکالات نسخه قبلی و اضافه کردن ده‌ها ویژگی و قابلیت جدید به یکی از بهترین بازی‌های موبایل تبدیل شود. وقتی وارد بازی می‌شوید همان جلوه‌های بصری خودرو پارک شده در پارکینگ و منو‌های زیبای بازی به شما یادآور می‌شود که با یک بازی خوب روبه‌رو هستید. تجربه اول در اتوبان پر از زامبی ممکن است کمی گیج‌کننده باشد، اما به مرور که بازی را انجام می‌دهید و در منوهای آن به گردش می‌پردازید، بیشتر با Zombie Highway 2 آشنا می‌شوید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات