نسل بعدی گلکسی تب اس در ابعاد 8 و 9.7 اینچ ارائه می‌شود

پنج‌شنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۳
مطالعه 2 دقیقه
وب‌سایت سَم‌موبایل اطلاعاتی از نسل بعدی تبلت‌های گلکسی تب اس منتشر کرده و مدعی شده سامسونگ این بار این دو محصول را در ابعادی متفاوت روانه بازار می‌کند.
تبلیغات

سامسونگ سال گذشته اولین تبلت‌های سری Tab S خود را رونمایی کرد که رقبایی سرسخت برای آیپد به حساب می‌آمدند. گلکسی تب اس ۸.۴ اینچی و ۱۰.۱ اینچی، محصولاتی رده بالا با مشخصات سخت‌افزاری عالی و نمایشگرهایی بسیار خوب بودند. به نظر می‌رسد زمان زیادی تا ارائه نسخه جدید این تبلت‌ها باقی نمانده و این بار سامسونگ تصمیم گرفته تبلت‌های جدید را به جای نسبت ۱۶ به ۱۰ با نسبت تصویر ۴ به ۳ ارائه کند؛ درست مانند آیپد و نکسوس 9!

سم‌موبایل اطلاعاتی درباره گلکسی تب اس‌های جدید منتشر کرده است. گفته می‌شود هر دوی این تبلت‌ها مجهز به نمایشگرهای Super AMOLED با رزولوشن ۲۰۴۸ در ۱۵۳۶ پیکسل هستند، یعنی چیزی شبیه به همان چیزی که در نکسوس 9 شاهد آن هستیم. همچنین به نظر می‌رسد سامسونگ در این تبلت‌ها از تراشه اکسینوس 5433 استفاده خواهد کرد، اما عجیب نخواهد بود، اگر در نسخه نهایی شاهد استفاده از تراشه اکسینوس 7420 باشیم. این تبلت‌ها به باتری‌هایی با ظرفیت‌های ۳۸۵۰ میلی‌آمپرساعت برای مل ۸ اینچ و ۵۸۰۰ میلی‌آمپرساعت برای مدل ۹.۷ اینچ مجهز خواهند بود. هر دوی این تبلت‌ها دارای حافظه رم ۳ گیگابایت و ۳۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی خواهند بود. دوربین به کار رفته در آنها نیز ۸ مگاپیکسل بوده و دوربین جلو برای مکالمات تصویری نیز از سنسور ۲.۱ مگاپیکسلی بهره می‌برند.

سَم‌موبایل حتی ابعاد این تلت‌ها را هم فاش کرده و گفته مدل ۸ اینچی ابعاد ۱۹۸.۲ در ۱۳۴.۵ در ۵.۴ میلی‌متر دارد و مدل ۹.۷ اینچی دارای ابعاد ۲۳۷.۱ در ۱۶۸.۸ در ۵.۴ میلی‌متر است. وزن آنها نیز به ترتیب ۲۶۰ و ۴۰۷ گرم خواهد بود. همچنین احتمالا این تبلت‌ها همچون سری گلکسی A و گلکسی نوت 4، دارای فریمی از جنس فلز باشند تا در برابر افتادن و ضربه مقاومت بیشتری از خود نشان دهند. هنوز اطلاعات رسمی و دقیقی درباره این تبلت‌ها در دست نیست، اما Sammobile منبعی موثق درباره محصولات سامسونگ محسوب می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات