تصویر و مشخصات فنی ۵ گوشی هوشمند جدید لنوو فاش شد

پنج‌شنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
لنوو برای مراسم امسال MWC در بارسلون قصد دارد از 5 گوشی هوشمند مختلف با ظاهری متفاوت رونمایی کند. ظاهرا روز‌هایی که لنوو برای بدست آوردن پول بیشتر، گوشی‌های هوشمند پلاستیکی تولید می‌کرد، گذشته و اکنون این کمپانی چینی در بحث طراحی گوشی‌های هوشمند تازه خود حرف‌های جدیدی برای گفتن دارد.
تبلیغات

بر اساس تصاویر تازه فاش شده، گوشی Vibe X3 لنوو با نمایشگر بزرگ و سنسور اثر انگشت خوان در پشت و بلند‌گوهای استریو نقش پرچم‌دار را در بین این 5 گوشی‌هوشمند جدید دارد.  این پرچم‌دار با نمایشگر 5.5 اینچی و دوربین 20 مگاپیکسل و های‌فای 3.0 ( آمپلیفایر‌های اختصاصی) از راه خواهد رسید. 

Vibe-X3

گوشی هوشمند بعدی با نام Vibe S1 در رنگ‌های متنوع عرضه خواهد شد. دستگاه دیگر با نام Vibe P1 به یک باتری غول پیکر 4000 میلی‌آمپر ساعت، پردازنده هشت هسته‌ای 64 بیتی، 2 گیگابایت حافظه رم، پشتیبانی از شبکه ارتباطی 4G LTE و اندروید 5 آبنبات چوبی مجهز شده است.

Vibe-S1
Vibe-P1

باتری گوشی هوشمند بعدی کمپانی چینی لنوو با نام P1 Pro از ظرفیت بالای 5000 میلی‌آمپر ساعت و سنسور اثر انگشت در جلوی دستگاه بهره می‌برد. هر دو گوشی هوشمند سری P از تکنولوژی شارژ سریع و پوشش سرامیکی نانو برای شاسی‌های خود بهره برده‌اند. تمام گوشی‌های هوشمند جدید لنوو در نمایشگاه MWC تا کمتر از دو هفته دیگر رونمایی خواهند شد.

Vibe-Shot
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات