iBartar اپلیکیشنی برای جستجوی کسب و کارها و مراکز خدماتی مختلف در شهرهای تهران و کرج

چهارشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
اگر ساکن تهران و کرج هستید، احتمالا با دفترچه‌های تبلیغاتی پیک‌برتر آشنا هستید. این دفترچه‌ها حاوی تبلیغات مغازه‌ها، رستوران‌ها، مراکز آرایشی و بهداشتی، باشگاه‌های ورزشی و سایر مراکز خدماتی اطراف محل سکونت شما هستند که ماهیانه به منازل شهروندان در محله‌های مختلف شهر به صورت رایگان ارسال می‌شوند.
تبلیغات

تمامی اطلاعات آگهی هائی که از سال 92 در این دفترچه ها تبلیغ داشته‌اند در این اپلیکیشن در دسترس است. البته اطلاعات این اپلیکیشن فقط به این آگهی‌ها محدود نشده است. بلکه اطلاعات مربوط به خدمات شهری مانند بانک‌ها، دفاتر پست، خدمات دولت الکترونیک و پیشخوان، بیمارستان‌ها، مراکز هنری و سینمایی، سفارت‌خانه‌ها، دستگاه‌های خودپرداز بانک‌ها، دفاتر پلیس، پارکینگ‌های عمومی و نمونه‌های مشابه نیز در آی‌برتر قابل دسترسی و استفاده هستند. هم‌چنین تمام کسب‌وکارهایی که در سطح شهر فعال هستند و صاحبین آ‌نها اقدام به ثبت‌نام و ورود اطلاعات بصورت رایگان در آی‌برتر کرده‌اند. بنابراین آی‌برتر مجموعه‌ای عظیم از اطلاعات مربوط به کسب‌وکارها و خدمات شهری به حساب می‌آید.

ibartar-1

آی‌برتر را می‌توان نمونه ایرانی Foursquare دانست، ابزاری که با آن می‌توانید از مغازه‌ها و مراکز خدمات‌رسانی اطراف محل زندگی تان مطلع شوید، یا محل کسب‌وکار خودتان را به آن اضافه کنید.

فرض کنید وارد منطقه‌ای از تهران یا کرج شده‌اید که تا به حال به آنجا سر نزده‌اید. زمان ناهار و استراحت فرا می‌رسد و شما هیچ رستوران خوبی در این منطقه نمی‌شناسید، حالا باید چه کنید؟ کافی ا‌ست به اینترنت متصل شده و با کمک آی‌برتر، نزدیک‌ترین رستوران را در محدوده جغرافیایی خود بیابید و پیش از مراجعه، از منوی غذاها و میانگین قیمت‌های آن مطلع شوید.

ibartar-2

با ورود به منوی اصلی، رابط کاربری آسان و مدرن اپلیکیشن را مشاهده خواهید کرد. آی‌برتر رنگ‌های سفید، آبی فیروزه‌ای و سبز را به عنوان رنگ‌های غالب اپلیکیشن تعیین کرده است.

ibartar-3

در منوی اصلی با بیرون کشیدن آن از سمت چپ، گزینه‌هایی برای اضافه‌سازی کسب و کار به آی‌برتر، معرفی آی‌برتر به دوستان و آشنایان، راهنما و خروج از آن را شاهد هستید. خوشبختانه اضافه کردن کسب و کار به آی‌برتر، رایگان انجام می‌شود و این امر به آسانی هم از طریق سایت و هم از طریق اپلیکیشن آی‌برتر امکان‌پذیر است.

تنها کافی‌ است تا محل کار خود را روی نقشه مشخص کنید. بعد از آن هم باید اطلاعاتی همچون نام کسب‌وکار، نوع خدمات، شماره تلفن و آدرس را وارد کنید. با تکمیل این اطلاعات، کسب‌وکار شما به صورت کاملا رایگان در آی‌برتر ثبت می‌شود.

اما جستجوی مراکز خدمات‌رسانی مختلف چیزی است که می‌تواند مهم‌ترین دلیل مراجعه شما به آی‌برتر باشد. در منوی اصلی دو راه برای جستجوی آن‌ها در اختیار شما قرار گرفته است. مورد اول وارد نمودن نوع و دسته‌بندی کاری مرکز موردنظر در فیلد جستجو است. بدین صورت که دسته و طبقه‌بندی کاری مرکز مورد نظرتان (مثلا خدمات سینمایی) را در این فیلد وارد می کنید و اپلیکیشن نزدیک‌ترین سینما را روی نقشه برای شما جستجو کرده و پیدا خواهد کرد.

اصناف و خدمات شهری در آی‌برتر در ۲۳ دسته تقسیم‌بندی شده‌اند که رستوران‌ها، خدمات‌درمانی، سالن های زیبائی و لاغری، پزشکان، داروخانه‌ها، بانک، آی‌تی و الکترونیک و خدمات منازل از جمله آن‌ها هستند. اطلاعاتی از قبیل شماره تلفن، ساعات کاری، امکانات، خدمات، مناطق تحت پوشش و گالری تصاویر و فیلم (مربوط به هر شغل و منتشر شده توسط صاحبین کسب‌وکار) از مواردی است که به آنها دسترسی دارید.

خوشبختانه امکان شماره‌گیری مستقیم و مسیریابی به سمت هر مرکز (با کمک اپلیکیشن‌های نقشه) از درون آی‌برتر فراهم شده است. از این رو با پیدا کردن هر محل (مثلا یک رستوران) می‌توانید به سادگی مسیرهای منتهی به آن را در اپلیکیشن بیابید، یا با کلیک بر روی گزینه تلفن، به طور خودکار و مستقیم تلفن مرکز موردنظر را شماره‌گیری کنید. درضمن اگر تبلیغی در دفترچه‌های پیک برتر نظرتان را جلب کرده، با اسکن QR Code چاپ شده در مجله به منوی آن در اپلیکیشن آی برتر راهنمایی خواهید شد.

ibartar-4

اگر خواهان مطلع شدن از مراکز خدماتی اطراف خود هستید، یا اینکه می خواهید رقبای خود را در منطقه شناسایی کنید، پیشنهاد می‌کنیم آی‌برتر را برای سیستم‌های عامل iOS و اندروید به رایگان دریافت کنید.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات