اپل در حال آماده شدن برای فروش ۵ میلیون اپل واچ است

چهارشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۰:۰۶
مطالعه 2 دقیقه
به گزارش وال استریت ژورنال، اپل در حال آمادگی برای عرضه اولیه ۵ میلیون اپل واچ است. اینطور که پیدا است کمپانی واقع در کوپرتینو نزدیک به ۵ تا ۶ میلیون واحد اپل واچ از تامین کننده آسیایی خود برای سه ماهه اول فروش درخواست کرده است.
تبلیغات

نسخه اسپورت ساعت هوشمند ۳۴۹ دلاری اپل تقریبا نیمی از این درخواست تولید را به نام خود ثبت کرده است (نزدیک به ۲.۵ میلیون واحد). نسخه استاندارد و اصلی اپل واچ در حدود یک سوم این فروش را در برخواهد گرفت (در حدود ۱.۶ میلیون واحد). تنها ۰.۹ میلیون دستگاه، اپل واچ با طلای ۱۸ عیار که گران‌ترین نسخه این ساعت هوشمند است ساخته خواهد شد.

اپل هدفی بسیار بلند پراوازنه را برای بازار‌ محصولات پوشیدنی در نظر دارد. اینطور که سایت تک‌کرانچ در گزارش خود آورده، در سال ۲۰۱۴ تنها ۷۲۰/۰۰۰ دستگاه ساعت هوشمند مبتنی بر اندروید پوشیدنی به فروش رفته‌اند. اپل قصد دارد تنها با فروش نسخه طلای کامل ساعت هوشمند خود، رکورد فروش ساعت‌های هوشمند را در سال ۲۰۱۴ پشت سر بگذارد.

قیمت‌ نسخه‌ Edition اپل واچ هنوز تایید نشده‌، اما شایعات معتقدند قیمت این نسخه ساعت اپل چیزی حدود ۱۲۰۰ تا ۵۰۰۰ دلار خواهد بود. وال استریت ژورنال قیمت نسخه ادیشن اپل واچ را بالای ۴۰۰۰ دلار می‌داند. با این قیمت‌ها اپل موفق به فروش گران‌ترین محصول در طول عمر کمپانی خواهد شد.

وال‌استرین ژورنال بنا بر تحقیقات صورت گرفته توسط موسسه ABI Research، تخمین می‌زند که نزدیک به ۱۱.۸ میلیون اپل واچ تا پایان سال ۲۰۱۵ به فروش خواهد رفت. بر خلاف این قیمت‌های گران، استیو وزنیاک، یکی از بنیان‌گذاران شرکت اپل، معتقد است اپل واچ یک اثر هنری است و میلیون‌ها نفر آن را از ابتدای عرضه خواهند خرید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات