تماشا کنید: جی فلکس 2 ال‌جی زیر آزمایش انعطاف، خش‌پذیری و بنچ‌مارک

سه‌شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۹
مطالعه 3 دقیقه
جی فلکس 2 ال‌جی، نسخه‌ای بهبود یافته از نسل قبلی خود است که دستگاهی بسیار خلاقانه به شمار می‌رفت. مشخصات جدید و آخرین دست‌آوردهای سخت‌افزاری با همراهی پوشش ویژه‌ی خودترمیم‌ شونده‌ی منحنی، ارمغان محصول جدید ال‌جی هستند که برخی از آن‌ها را در نسل قبل جی فلکس نیز دیده بودیم و اکنون با بهبود مواجه شده‌اند.
تبلیغات

 اگرچه هنوز جی فلکس 2 ال‌جی در بسیاری از بازارهای مهم بین‌المللی عرضه نشده اما عده‌ای از کاربران یوتیوب، با خریداری نسخه‌ی مخصوص کره‌ی جنوبی به آزمایش قسمت‌های مختلف دستگاه پرداخته‌اند. معمولا این مساله موجب می‌شود پیش از ورود یک دستگاه به بازار جهانی، با خصوصیات آن از نزدیک آشنا شویم و بدانیم با چه چیزی روبرو خواهیم شد. در اغلب موارد نسخه‌ی مخصوص کشور فروشنده تفاوت خاصی با نسخه‌ی بین‌المللی نخواهد داشت بنابراین می‌توان این تست‌ها را بعنوان نتیجه‌ی حقیقی پذیرفت.

اگرچه در ویدیوهایی که تا کنون از جی فلکس 2 تهیه شده هیچ‌یک از آن‌ها به مسائل عمقی نپرداخته، اما همگی بر روی مسائلی که نقش تعیین کننده در تصمیم کاربران دارد تمرکز کرده‌اند و خصوصیات جذاب و خاص این دستگاه را به نمایش گذاشته‌اند که تماشای آن خالی از لطف نیست. در این ویدیوها با تست خش‌پذیری و آزمایش انحنای جی فلکس 2 روبرو خواهیم بود که به بررسی میزان انعطاف و مقاومت پوشش خودترمیم شونده‌ی دستگاه خواهد پرداخت. علاوه بر این، آزمایش بنچ‌مارک جی فلکس 2 را نیز شاهد خواهیم بود که عملکرد چیپ قدرتمند اسنپدراگون 810 کوالکام که در این دستگاه به کار رفته را مورد تست و بررسی قرار خواهد داد.

در ویدیوی اول، کار با تست خش‌پذیری پوشش خودترمیم شونده و آزمایش انعطاف جی فلکس 2 آغاز می‌شود که دید مناسبی از صحت ادعاهای ال‌جی در این خصوص بدست‌مان می‌دهد. در تست اعطاف پذیری می‌توان متوجه شد که این دستگاه تا چه میزان در مقابل فشار از خود انعطاف نشان می‌دهد. با توجه به بدنه و نمایشگر خمیده‌ی جی فلکس 2، این تست از اهمیت خاصی برخوردار است. اگر به خاطر داشته باشید، جی فلکس اصلی یعنی نسل اول آن بخاطر میزان فشاری که قادر بود بدون شکستن یا ترک برداشتن تحمل کند به خوبی شناخته شده بود. جالب است بدانید این میزان فشار در نهایت از محدودیتی که خود ال‌جی به تعیین آن پرداخته بود و با آن دستگاه را آزمایش کرده بود گذر کرد و آنچه وارد قفسه‌ی فروشگاه‌ها شد از دوام بالاتری نیز برخوردار بود.

حال آیا جی فلکس 2 ال‌جی نیز قادر است همان استانداردها را احیا کند؟ با توجه به اینکه سازنده‌ی این ویدیو، دستگاه را برای مقابله با سطح بالای فشار مورد آزمایش قرار نمی‌دهد اظهار نظر در این خصوص ممکن نیست. با این حال با تماشای ویدیو متوجه خواهید شد که جی فلکس 2 در مقابل فشار عادی و سطح متعادلی از سخت‌گیری بر روی دستگاه که ممکن است در استفاده‌ی روزمره با آن روبرو شوید (نظیر قرار دادن دستگاه در جیب پشت و نشستن تصادفی بر روی آن) به خوبی طاقت خواهد آورد.

دانلود ویدیو

در ویدیوی دوم کاربر دیگری به آزمایش بنچ‌مارک جی فلکس 2 ال‌جی با سه ابزار متفاوت می‌پردازد تا سطح قدرت پردازنده‌ی ساخت کوالکام این دستگاه در بخش‌های مختلف محک زده شود. در این ویدیو مشاهده خواهید کرد که جی فلکس 2 ال‌جی در آزمایش‌های Geekbench، AnTuTu و 3D Mark مورد آزمایش قرار می‌گیرد که گزینه‌ی سوم برای نمایش قدرت گرافیکی دستگاه کاربرد دارد. نتایج بدست آمده از این تست کاملا راضی کننده هستند اما اجازه می‌دهیم جزئیات بیشتر نظیر امتیازات را خودتان پس از تماشای ویدیو بدست آورید.

دانلود ویدیو

دیدگاه شما در خصوص سطح عملکرد جی فلکس 2 ال‌جی چیست؟ نتایج آزمایش‌های صورت گرفته در این ویدیوها برای شما متقاعد کننده بود یا انتظار بازده و عملکرد بهتری داشتید؟ نظرات خود را با ما و سایر خوانندگان زومیت به اشتراک بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات