اچ‌تی‌سی نسخه‌ی میان رده‌ی وان M8 را تولید می‌کند

سه‌شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۳
مطالعه 2 دقیقه
اچ‌تی‌سی وان  M8 یکی از زیباترین گوشی‌های هوشمند است که مجهز به بدنه‌ای کاملا آلومینیومی است. این گوشی هوشمند دارای قابلیت‌های منحصر به فردی است که بی‌شک بهترین گوشی در میان رقبای خود است. اخیرا اچ‌تی‌سی قصد دارد نسخه‌ای میان رده از این گوشی را ارائه دهد.
تبلیغات

 احتما اچ‌تی‌سی از گوشی جدید خود بنام وان M9 و  وان M9 پلاس در هفته‌های آینده رونمایی کند. این کمپانی نسخه‌ی جدیدی از وان M8 بنام وان M8i را تولید خواهد کرد؛ به نظر می‌رسد این گوشی جدید از لحاظ وزن و ظاهر با نسخه‌ی قبل خود تفاوت چندانی نداشته باشد اما مشخصات جدید و میان رده‌ی خوبی را ارائه می‌دهد. 

M8i از وجود ۲ گیگابایت رم، ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و پشتیبانی از کارت حافظه، دو دوربین در پشت دستگاه با سنسورهای ۱۳ و ۲ مگاپیکسل، دوربین ۵ مگاپیکسلی در جلوی گوشی و پردازنده‌ی کوالکام اسنپدراگون 615 که شامل دو هسته با فرکانس‌های ۱.۷ و ۱ گیگاهرتز است بهره می‌برد. در مورد صفحه‌ی نمایش نیز اچ‌تی‌سی ترجیح داده تا همچنان از صفحه نمایش ۵ اینچی با رزولوشن اچ‌دی بهره ببرد. باتری M8i ظرفیتی ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی داشته و اندروید 5 نیز با رابط کاربری سنس 7.0 پیش روی کاربران قرار خواهد گرفت.

این گوشی میان رده در کشورهای آسیایی هنگ‌کنگ، تایوان، چین و در بخشی از اروپا در دسترس خواهد بود. رنگ‌های موجود خاکستری، طلایی و نقره‌ای بوده و هنوز اطلاعات دقیقی از قیمت این گوشی در دسترس نیست. انتظار می‌رود ماه آینده در کنگره‌ی جهانی موبایل از این گوشی رونمایی شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات