بیانیه مطبوعاتی: تداوم موفقیت‌های سامسونگ در حوزه مانیتورهای خمیده UHD

سه‌شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۴
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ در رویداد اختصاصی خاورمیانه و افریقای خود با نام فروم ۲۰۱۵ جدیدترین محصولات خود از جمله مانیتورهای خمیده‌اش را به نمایش در آورد.
تبلیغات

نمایشگاه دستاوردهای سامسونگ در خاورمیانه و شمال آفریقا (Forum 2015) در شهر آنتالیا ترکیه در حال برگزاری است و این شرکت آخرین فناوری‌های خود را در حوزه‌های مختلف به نمایش گذاشته است. از جمله این فناوری‌ها در راه‌حل‌های تجاری مانیتورهای UHD و خمیده هستند که به تازگی توسط سامسونگ ارائه شده‌اند.

سری جدید مانیتورهای خمیده سامسونگ، که در نمایشگاه امسال عرضه شده، شامل مدل 27 اینچی اولترا اچ‌دی SD590C و مدل 34 اینچی SE790C با نسبت ابعاد 21:9 هستند که به منظور ارتقای محتوای سرگرمی بصری طراحی شده‌اند. طرح منحنی این مانیتور که با انحنای طبیعی چشم انسان تناسب دارد، حس غوطه‌ور شدن در تصویر را هنگام تماشای نمایش برای بیننده به همراه می‌آورد.

همچنین مانیتور سامسونگ SE790C که در آن خمیدگی، کیفیت اولترا واید (Ultra Wide Quad HD) و همچنین نسبت کنتراست بهینه شده، در این نمایشگاه عرضه شده است. این مانیتور علاوه بر ویژگی‌های بهینه‌شده، تفاوت قابل ملاحظه‌ای در زمینه تجربه تماشا با مانیتورهای صفحه‌تخت یا مانیتورهای خمیده رقیب خود دارد. این مانیتور اخیرا با دریافت تاییدیه موسسه TÜV Rheinland به عنوان نمایشگری راحت و متناسب برای چشم شناخته شده است.

Samsung UD970

از دیگر نمایشگرهای عرضه شده توسط سامسونگ، مدل UD970 است که اولین مانیتور UHD حرفه‌ای سامسونگ است. این نمایشگر 31.5 اینچی، برای کارایی و خلاقیت بهتر کسانی که کار حرفه‌ای و خلاق می‌کنند روانه بازار شده و قادر به نمایش 99.5 درصد از رنگ‌های Adobe RGB است.

این مانیتور ارائه رنگ با دقت بسیار بالا را ممکن کرده و خطاهای خروجی به هنگام چاپ را به میزان قابل‌توجهی کاهش می‌دهد. سامسونگ همچنین برای کسانی که در حال تولید محتوی و کار تولیدی هستند و حتی استاندارد بالاتری را طلب می‌کنند، مانیتور SD850 را ارائه کرده است. مدل SD850 یک مانیتور 32 اینچی است که با ارائه کیفیت تصویر بسیار خوب با رزولوشن ‌Quad HD نیازهای کیفی کاربران را برآورده می‌کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات