زوم‌اَپ: نسخه‌ی مود شده‌ی PlayStore و رفع مشکل لایسنس‌ها

سه‌شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۵
مطالعه 2 دقیقه
پلی‌استور در کنار تمام خوبی‌ها، یک نکته‌ی منفی نیز برای کاربرانی که از نسخه‌ی کرک شده‌ی اپلیکیشن‌ها استفاده می‌کنند دارد.
تبلیغات

با نصب بودن این اپلیکیشن روی گوشی‌ شما، اگر نرم‌افزار کرک شده یا فول‌ورژنی که به طور قانونی آن را خریداری نکرده باشید روی گوشی شما نصب باشد، این نرم‌افزار اقدام به شناسایی و قفل کردن آن می‌کند. به این صورت که بعد از اجرای نرم‌افزار مورد نظر با پیغام «لطفا برنامه را به صورت رسمی خریداری کنید» مواجه خواهید شد.

این امر شاید در کشورهای دیگر مشکل خاصی به حساب نیاید اما در داخل ایران که به علت تحریم‌ها، امکان خرید مستقیم و بی دردسر از پلی‌استور وجود ندارد اکثر اپلیکیشن‌ها و بازی‌های نصب شده روی گوشی‌های ما، نسخه‌های کرک شده هستند که در صورت پیش آمدن این مشکل، دسترسی به آنها روی گوشی غیر‌ممکن خواهد شد.

امروز در زومیت به شما نسخه‌ی دستکاری شده‌ی اپلیکیشن پلی‌استور را معرفی می‌کنیم که برای تضمین امنیت آن، تنها می‌توانیم به سازنده‌ی مطرحش یعنی "ChelpuS" و تعداد چند صد ملیون دانلود آن اشاره کنیم. شما با نصب این اپلیکیشن، همچنان به تمامی امکانات پلی‌استور دسترسی خواهید داشت و تنها تفاوت آن با نسخه‌ی رسمی، عدم بررسی لایسنس برنامه‌ها است. شما برای نصب این اپلیکیشن به یک گوشی روت شده با نسخه‌ی اندروید بالاتر از 2.1 نیاز دارید.

PLAYMOD2

بعد از اجرای نرم‌افزار با تصویری مانند بالا رو به رو خواهید شد. برای نصب نسخه‌ی مود شده‌ی پلی‌استور، گزینه‌ی اول را انتخاب کنید و روی Install And Reboot اشاره کنید. برنامه نصب می‌شود و گوشی شما به صورت خودکار ریبوت می‌شود. بعد از بالا آمدن گوشی نسخه‌ی مود شده‌ی پلی‌استور در گوشی شما نصب خواهد بود.عملیات بازگشت: اگر به هر دلیلی تصمیم به بازگشت به نسخه‌ی اورجینال پلی‌استور گرفتید کافی است مراحل بالا را تکرار کنید اما به جای گزینه‌ی اول، گزینه‌ی سوم یعنی Original PlayStore را انتخاب کنید.توجه: در صورت مواجه شدن با مشکل Force Close بعد از نصب نسخه‌ی مود شده، در قسمت مدیریت برنامه‌های اندروید، گوگل‌پلی‌استور را Clear Cache و Clear Data‌ کنید و مجددا اجرا نمایید.

در صورتی که که قبل یا بعد از نصب نسخه‌ی مود شده‌ی پلی‌استور، با مشکل عدم بارگذاری آن مواجه شدید، مراحل زیر را برای حل این مشکل انجام دهید. فایل‌منیجر خود را اجرا کنید و به پوشه‌ی Root گوشی خود بروید (تا جایی که ممکن است back کنید). پوشه‌ی etc را پیدا کنید و وارد آن شوید. فایل host را (هیچ پسوند خاصی ندارد) پیدا و آن را حذف کنید. حال یک بار پلی‌استور را بسته و دوباره اجرا کنید. مشکل عدم اتصال رفع خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات