تماشا کنید: نگاه نزدیک زومیت به تلویزیون‌های SUHD سامسونگ

دوشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۴
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ در فروم ۲۰۱۵ از تلویزیون‌های جدید 4K خود با نام SUHD رونمایی کرد. در ادامه نگاه نزدیک ویدویی زومیت به این تلویزیون‌ها را مشاهده خواهید کرد.
تبلیغات

سال گذشته سامسونگ از نسل اول تلویزیون‌های UHD خود رونمایی کرد. اما امسال کره‌ای‌ها چه برنامه‌ای دارند؟ SUHD. حرف S مخفف Superb به معنی بسیار خوب است. SUHD در واقع فناوری جدید سامسونگ برای ارتقاء و بهبود کیفیت تصویر است. از این فناوری در تمام تلویزیون‌های رده‌ بالای سامسونگ استفاده خواهد شد.

اگر مایل هستید با این تلویزیون‌ها بیشتر آشنا شوید ویدیو نگاه نزدیک زومیت به آن‌ها را تماشا کنید:

تماشای رزولوشن 720p در یوتیوب

این تلویزیون‌ سامسونگ مجهز به سیستم عامل تایزن هستند و مدل‌های متنوعی از ۴۸ تا ۸۸ اینچ را شامل می‌شوند و در سه سری JS9500 ،JS9000 و JS8500 ارائه خواهند شد. نیمه‌رساناهای نانوکریستال یکی از مواردی است که این مدل‌ها را از هم متمایز می‌کند. استفاده از پنل‌های مجهز به این فناوری می‌تواند دقت نمایش رنگ‌ها را تا دو برابر افزایش دهد. شما می‌توانید با این فناوری دقت رنگ‌ها را حتی از آنچه فیلم‌ساز مد نظر داشته بیشتر کنید.

به صورت خودکار یک سیستم پردازش ریمستر آنبورد، روشنایی تصویر را تحلیل می‌کند تا مصرف توان در هنگام تغییر روشنایی و کنتراست کاهش یابد. همچنین یک تلویزیون کوانتوم دات معرفی شده که ابعادش ۱۰۵ اینچ بوده و طراحی آن منحنی است. در واقع می‌توان این تلویزیون را ترکیبی از سایز بزرگ و خمیدگی دانست؛ دو ویژگی که سامسونگ در سال گذشته به آنها توجه ویژه‌ای داشت.

suhd-js9500 004-970x646-c-as-Smart-Object-1

سامسونگ در فروم ۲۰۱۵ خود همچنین از شراکت با استودیو 20th Century Fox پرده برداشت تا محتوای پلتفرم تلویزیون هوشمند خود را قوی‌تر کند. هدف این دو شرکت آن است که فیلم‌های این استودیو را برای نمایش بهتر بر روی تلویزیون‌های SUHD بهینه کنند. سامسونگ مدعی است که نتیجه این کار بی‌نظیر خواهد بود؛ چرا که تجربه‌ی بصری بسیار خوبی را به کاربر ارائه می‌دهد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات